{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Nye naboer kommer fra helvede!! {{forumTopicSubject}}

Ej hvor er jeg træt af vores nye naboer smiley

Vi bor i hus, små røde hyggelige træhuse med 3 huse på hver sin side af en lille sti.

I de sidste 2 år vi har boet her har vi haft det super hyggeligt på vores sti, ud af 6 huse havde vi 5 små og lidt større børn, de sidste er et ældre ægtepar som har voksne børn.

Nu er dem som boede lige over for os flyttet, de flyttede lørdag.
De nye flyttede ind lørdag, og fint at de lige skal have en hjælpende hånd til at flytte ind og de lige for en lille en, men de holdte kæmpe fest, holdte med deres biler på hele stien, og larmede til kl var 4 om morgnen.. Nå men det kunne jo bare være en endelig svale, men nej nej nej, de har festet hele ugen, og i dag holder de så kæmpe have fest og larmer som jeg ved ikke hvad.

Vi havde håbet det var nogen søde rare mennesker, det er et ældre par på omkring de 50 men det har de vist ikke opdaget at de er, for deres gæster er unge over tussede rocker typer med deres dåse damer!! Grrr blive helt vildt i hoved over ikke at kunne sove for deres larm.

Jeg må prøve at tale med dem der har have op til deres have om hvordan de har det med "de nye" de har nemlig en datter på et par måneder som lider af kolik og kunne godt forestille mig de heller ikke er videre glade for dem der er flyttet ind.

Nå men det var bare lidt sur galde her kl lidt i 11 fra en gaven matrone!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye naboer kommer fra helvede!!
  • #2   28. jul 2012 Puha det er farligt med sådan et temp jeg render rundt med, nu stod der lige 5 fulde mænd og larmede foran min hoveddør så vores hund gik helt amok og fik vækket begge piger, heldigt for dem at jeg tænkte mere på at få pigerne til at falde til ro, en på at råbe af dem!!

Det skal lige siges at jeg normalt ikke er sart med sådan noget her, vi bor næsten lige ved siden af vores forenings beboer hus og der bliver jævnligt holdt ret vilde fester men har sku ikke en eneste gang oplevet noen som larmede på samme måde som dem her.. Så er det nu man siger 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

• #3   28. jul 2012 Jeg tror jeg ville lukke hundene ud næste gang de står ude foran jeres dør smiley

• #4   28. jul 2012 Havde den været lige så farlig som den lyder ville det være et godt bud men den ruller fluks om på ryggen og vil klappes og så er jeg lige vidt smiley

Men er blevet enig med mig selv om at kan mine piger stadig ikke sove om en time så ringer jeg til politiet, så må de komme og bede dem om at dæmpe sig!

• #5   29. jul 2012 Det er ok at holde fest. men det skal sku være sådan alle kan være der. og sku heller ikke en hel uge i træk. Jeg havde også ringet til Politiet hvis det var mig. Håber det holder op så i kan få sovet.

• #7   29. jul 2012 Ja det er helt okay at holde fest, så længe alle naboer ikke skal være med, fra deres egne huse.

Og så er jeg mere en alm træt a at deres biler holder 5 skridt fra min hoveddør for de render ind og ud af dem for at tage alverdens stoffer, står og snakker/råber meget højt og vi har soveværelse og børneværelser lige ved siden af..

Nu er de rykket ind fra haven af og det har dæmpet dem en del men må prøve at snakke med dem i morgen omkring det her og ellers så hedder det en klage til bestyrelsen, for det her gider jeg simpelthen ikke være model til

• #8   29. jul 2012 Nej vi bor ikke til leje vi bor i en andel

• #10   29. jul 2012 Hvis det er til leje, skal man vel egentlig melde at man holder fest?

Jeg havde taget jagtgevær under armen og åbnet døren, bedt dem om at skride igen og hvis ikke snart stopper må politi'et ud at stoppe deres evige fester....

Vi bor så godt nok i eget hus, på et lukket vænge med 6 hus. Vi kommer godt ud af melle de 5 familier, men de sidste...

De er så højnumset og tror de er bedre mennesker, de dytter farvel til deres hus allerede i indkørsel - mens de vender og ude på 'hoved' vejen. Når de kan se barnevognen er ude, starter de motorsaven (de har ingen træer i haven) op - banker på jerneplade mm. Deres søn har lige fået kørekort og kører hassaderet rundt i området, rigtig stærkt - håndbremse sving - hjulspind mm.
    Når vi er i haven, står de helt op til hækken og kigger på hvad vi laver.
    Der er 6 børn på vænget der går i bh og skole, de andre på vænget har opgivet dem.

Men tror skisme vi skal have gødet vores hæk i år og med hestemøg, de har nemlig hund og der skal lidt ekstra på over mod dem... Der er hækken lidt 'tynd'..

• #12   29. jul 2012 Kunne det eventuelt være en start at gå over og snakke med dem? Inden du pudser politiet på dem.

• #14   29. jul 2012 Ja, men har hun på noget tidspunkt været ovre og bede dem skrue ned? Snakket med dem? Fortalt dem at det generer, det kan jo være de har Boet langt ude på landet og været vant til at de ikke generede.

• #15   29. jul 2012 Nej jeg ringede ikke til politiet, da klokken var 00.50 og min den lille stadig ikke kunne sove fordi der stod nogen for jeg ved ikke hvad gang uden foran døren og snakkede åbnede jeg den og råbte om de ikke kunne finde sig et andet sted og stå og snakke for nu var jeg mere en træt af min hund stod og gøede og de larmede..

Jeg havde så ikke lige set det var min kæreste som stod og talte med naboen, men kæresten kom ind og naboen gik ind til sig selv, kæresten og jeg blev uvenner fordi han syntes det var pinligt jeg havde råbt af dem, men det hjalp for de rykkede da et hus længere ned at stien når de skulle stå udenfor og tale.

Jeg har bare ondt af dem de rykkede hen til for de har en baby med kolik og har også brug for deres beskedne nattesøvn.

For lige at toppe festen, eller hvad man skal sige så har de festet non stop i 24 timer nu, dvs de har jo altså ikke sovet, og larmer stadig en del.

Nu må vi se hvordan aften/natten forløber og ellers så hedder det som sagt en klage til bestyrelsen, og er der lige så meget larm i nat, så hedder det politiet.

• #16   29. jul 2012 Pernille når du bor så tæt som vi gør, så er det ikke raketvidenskab at man genere sine naboer når man larmer sådan.

Deres nabos hus ligger helt op af deres have, og den sti som der er mellem vores og deres hus, er 2 biler bred, så står man derude og råber og skaber sig så er det sku logik at naboen kan høre en.

Måske er jeg bare bedre opdraget, men jeg er vant til at man tager hensyn til folk omkring sig, især når man ved at folk har børn.
    Og de er ikke flyttet herind fra landet de er flyttet fra en lejlighed, og jeg tænker bare heldige den opgang de flyttede fra.

• #18   29. jul 2012 Når ja og så provokere det mig mere en jeg kan beskrive at da de flyttede ind stod nogen af deres venner og grinede mens de sagde at vi jo nok skulle få hørt en masse til dem, det er bare ikke det bedste signal at sende når det er en mor der står med sine to børn du siger det til!

Og igen jeg er normalt ikke sart men der er satme grænser for hvad jeg vil finde mig i, og det her?? Det er virkelig langt over min grænse

• #19   29. jul 2012 Jeg er helt enig i at det burde være helt almindelig hensyn når man bor tæt, men de er åbenbart ikke klar over at man skal tage hensyn, også må i jo fortælle dem det.

Kommentér på:
Nye naboer kommer fra helvede!!

Annonce