{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.494 visninger | Oprettet:

Hvorfor er det vigtigt at annulere aftalen i statsamtet? {{forumTopicSubject}}

Hej piger smiley

Jeg står lidt og ved ikke om jeg skal skrive til statsamtet angående om de vil annulere samværsaftalen.

Hendes far og jeg var nemlig i statsamtet engang for at fastlægge samværet og få en fast aftale. Han sendte selv brevet.

Men da han skulle hente hende efter den nye faste aftale dukkede han ikke op. Og jeg har faktisk aldrig set ham siden eller hørt fra ham, og det er 1½ år siden nu.

Han havde set Papaya og haft hende normalt indtil hun var 2½ år men efter aftalen som han selv ville have blev sat i værk har jeg bare ikke set ham så nu kan hun ikke huske ham mere. Har heller aldrig modtaget opkald, gaver eller kort hverken til fødselsdag eller jul. Han er bare puf væk.


Men! Han er utroligt ærekær og aggressiv. Så jeg frygter at hvis jeg indkalder til møde for at få den slettet, at han så enten møder op (tvivler dog ekstremt stærkt), eller at han bare bliver vildt vred over at have fået tilsværtet sin ære ved at de nu ved at han ikke ser hende og at han kan finde på at komme og gå amok (han har gjort det før hvor mine naboer måtte ringe efter politiet, samt han har gjort det hos sine forældre pga abstinenser)



-- så.. vil det være bedst at lade den ligge og lade dem tro at han stadig ser hende, eller er det bedst at slette den og håbe på at der ikke kommer et udbrud fra hans side?

-- hvorfor er det bedst at slette den hvis faderen slet ikke ser barnet?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er det vigtigt at annulere aftalen i statsamtet?
  • #1   1. mar 2013 Jeg ved ikke så meget om det, men havdet det været mig ville jeg kontakte dem og spørge dem til råds.. Med stor sandsynlighed ville jeg slette den, for HVIS han nu pludselig dukker op og forlanger hende i henhold til aftalen, så står du pludselig der jo.. Desuden tænker jeg din sag står stærkere hvis du åben og ærlig omkring det allerede nu (:

    Men jeg havde nu heller ikke ventet 1½ år hehe (:


  • #4   1. mar 2013 Ville kontakte dem. Helst igår. Som en anden skriver han kan komme og forlange hende og tage hende med uden du kan gøre noget som helst . Og det med fælles forældre myndighed kan du jo også får aftalt med det samme. For han er åbenbart ikke intra i hende . Og hvis du står og skal bruge et pas til hende skal han skrive under på det . Og når han ikke er der bliver det lidt svært . Så endelig ring

Kommentér på:
Hvorfor er det vigtigt at annulere aftalen i statsamtet?

Annonce