{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.027 visninger | Oprettet:

dårlig morgen :o( {{forumTopicSubject}}

Jeg er nødt til lige at komme af med min vrede.. Det er muligt at det for andre ikke lyder som noget man ville blive gal over, men jeg har bare lige en af de dage ( I kender dem nok )
Jeg stod op imorges og bestemte mig egentlig for at jeg vile tage ud og power shoppe madvarer til fryseren, da det er en rar ting at have på plads inden babyen kommer :o) ( om en måned)
Da vi jo bor på landet har vi to biler, en stationcar og en lille polo på gule plader (som er min) Men polo er meget gammel og når det er frostvejr så så fryser polo altså både indvendigt og udvendigt. Jeg tænker at jeg da lige vil starte polo så hun kan tø lidt op indvendigt, men kan jeg komme ind i bilen? Nej, dørene er frosset til. Ok, så prøver jeg bagklappen og den går selvfølgelig op med det samme.. Typisk!
Ind med mig og min store mave og få startet kære Polo. Efter ca 25 min med isskraberen er Polo efterhånden ved at være klar til at køre og Ina er en smule irriteret *s*
Jeg sætter mig til rette ( døren virker stadig ikke, så er igen kravlet ind igennem bagsmækken) Og jeg bakker ud af min indkørsel, da jeg når enden af indkørslen træder jeg på bremsen, for bare at finde ud af af lortet ikke virker!!!
Altså, jeg har brugt en halv time på en lortespand hvor bremsen pludselig ikke virker!! Flot! Og kæresten har jo selvfølgelig bil nr 2 på arbejde, så nu sidder jeg så her, ude midt på landet uden bil og uden madvarer :o(

Og så syntes jeg da lige at jeg ville dele denne mindre gode morgen med jer, da jeg har brug for en smule ynk *griner*

Og her er så lige et billed af min ellers så elskede Polle;

(link fjernet) 11:28:12

Beklager at det blev en smule langt, men var lige nødt til at skulle af med det .o)

Nogen der kan komme med et eller andet der kan mundre mig lidt op :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dårlig morgen :o(
Kommentér på:
dårlig morgen :o(

Annonce