{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Meget sur på min kæreste {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for at komme ud med min vrede, piger.
Sagen er, at vi har en del knas i forholdet, fordi vi kæmper med at blive gravid.
I dag har jeg været på arbejde, men glemte min mobil derhjemme.
Jeg kommer hjem, og min kæreste siger intet i 15 min. Lige pludselig siger han så, meget modvilligt, at en dame fra hjemmeplejen altså havde ringet med et job til mig. Men han havde taget sig den frihed at fortælle hende, at jeg var på arbejde, og at jeg havde et fast job og ikke ville have et nyt!!
Manden VED, at mit drømmejob er i hjemmeplejen som sygeplejerske, og at jeg ahr søgt oceaner af de stillinger. Hun siger så, hun vil gemme min ansøgning til en anden gang, hvis der kommer en stilling mere.
Jeg har forsøgt at ringe tilbage, men der er lukket i dag, men ringer selvfølgelig selv til hende i morgen..

Jeg er bare S Å sur på ham, for hvad fanden bilder han sig ind at tage min telefon, fortælle kvinden, at jeg havde job, og at jeg ikke var interesseret i stillingen!! Han mener, at det job jeg har nu, er perfekt for mig (og når jeg bliver gravid - H V I S jeg nogensinde bliver det!!), men det skal jeg nok selv bestemme! Jeg føler, at han har overtrådt en grænse, han ikke burde have gjort, og jeg har det rigtig væmmeligt med det! Han åbner også min post, selvom jeg har sagt, jeg ikke vil have det (det sker sjovt nok kun en gang imellem).

Jeg tager ALDRIG hans telefon, når den ringer! Og så bliver han skide sur og råber af mig, at så kunne jeg sgu bare lade være med at glemme den herhjemme - men det giver ham stadig ikke ret til at afvise et job på mine vegne!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget sur på min kæreste
  • #1   7. maj 2012 Forstår dalme godt du er sur på ham, når han ved det er dit drømmejob...

• #2   7. maj 2012 Det kan jeg slet ikke svare dig på, for han afviste bare kvinden uden overhovedet at høre, hvad hun havde at tilbyde mig. Jeg har en fast stilling nu, men det er ikke mit drømmejob, og vil langt hellere have et vikariat og så et drømmejob.

Jeg forstår SLET ikke, hvad der foregår i mandens hoved, overhovedet! Troede slet ikke han kunne finde på sådan noget. Jeg er simpelthen eddikesur.
    Aner ikke om det drejer sig om jalousi, fordi han er sygemeldt og går hjemme.

• #3   7. maj 2012 Det håber jeg virkelig også smiley

Ved bare ikke om man tilgiver det her eller hvordan man kommer videre?...

• #4   7. maj 2012 Det er jo det, at han sagde nej på mine vegne, der generer mig. Er ligeglad med han tog telefonen. Han skulle bare have sagt, jeg ikke var hjemme, og INTET andet.

INgen andre har ret til på mine vegne at svare

• #5   7. maj 2012 Kan det ikk være for sjov han siger der er en der har haft ringet?????

Syntes måske du overreger lidt på at han har taget din telefon, selvfølgelig er det ikk oki han har svaret hvis det er rigtigt

• #6   7. maj 2012 jeg var blevet temmelig tosset hvis min mand havde sagt sådan til et muligt job, det slet ikke ham der skal tage stilling til det...

har du sagt til ham at du er sur over han har gjort det? og spurgt hvorfor han gjorde det?

kunne ikke selv drømme om at tage mandens tlf. med mindre han bad mig om det...

• #7   7. maj 2012 Jo jeg tager sgu også mandens tlf hvis den ringer eller læser hans sms ! Men det er kun fordi vi begge er enige om at det må man gerne.. Så det må han også gerne med min ! Vi skjuler ingenting for hinanden..

Jeg ved at han aldrig kunne finde på at sige nej eller for den sags skyld ja uden at tjekke med mig først.

Kan godt forstå at du er sur og skuffet.. Håber du får fat i dem i morgen og alligevel kan få en stilling smiley

• #8   7. maj 2012 altså han må jo hoste op med en undskyldning men så syntes jeg os du skal tilgive ham hvis du ikke kan det syntes jeg måske ikke jeres forhold er så stærkt kan dæleme godt forstå du er sur over han takkede nej for dig at han tog telefonen syntes jeg er ganske normal det gør vi os her hjemme

• #10   9. maj 2012 Vi er gode venner igen smiley

• #11   9. maj 2012 Nej, det vaer lukket land smiley Kunne ikke få fat i dem og de har ikke ringet tilbage, selvom jeg bad om det

Kommentér på:
Meget sur på min kæreste

Annonce