Meget sur på min kæreste {{forumTopicSubject}}
Jeg har brug for at komme ud med min vrede, piger.
Sagen er, at vi har en del knas i forholdet, fordi vi kæmper med at blive gravid.
I dag har jeg været på arbejde, men glemte min mobil derhjemme.
Jeg kommer hjem, og min kæreste siger intet i 15 min. Lige pludselig siger han så, meget modvilligt, at en dame fra hjemmeplejen altså havde ringet med et job til mig. Men han havde taget sig den frihed at fortælle hende, at jeg var på arbejde, og at jeg havde et fast job og ikke ville have et nyt!!
Manden VED, at mit drømmejob er i hjemmeplejen som sygeplejerske, og at jeg ahr søgt oceaner af de stillinger. Hun siger så, hun vil gemme min ansøgning til en anden gang, hvis der kommer en stilling mere.
Jeg har forsøgt at ringe tilbage, men der er lukket i dag, men ringer selvfølgelig selv til hende i morgen..
Jeg er bare S Å sur på ham, for hvad fanden bilder han sig ind at tage min telefon, fortælle kvinden, at jeg havde job, og at jeg ikke var interesseret i stillingen!! Han mener, at det job jeg har nu, er perfekt for mig (og når jeg bliver gravid - H V I S jeg nogensinde bliver det!!), men det skal jeg nok selv bestemme! Jeg føler, at han har overtrådt en grænse, han ikke burde have gjort, og jeg har det rigtig væmmeligt med det! Han åbner også min post, selvom jeg har sagt, jeg ikke vil have det (det sker sjovt nok kun en gang imellem).
Jeg tager ALDRIG hans telefon, når den ringer! Og så bliver han skide sur og råber af mig, at så kunne jeg sgu bare lade være med at glemme den herhjemme - men det giver ham stadig ikke ret til at afvise et job på mine vegne!
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 35 Svar: 626
Jeg forstår SLET ikke, hvad der foregår i mandens hoved, overhovedet! Troede slet ikke han kunne finde på sådan noget. Jeg er simpelthen eddikesur.
Aner ikke om det drejer sig om jalousi, fordi han er sygemeldt og går hjemme.
jan 2009
Ved bare ikke om man tilgiver det her eller hvordan man kommer videre?...
jan 2009
INgen andre har ret til på mine vegne at svare
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Syntes måske du overreger lidt på at han har taget din telefon, selvfølgelig er det ikk oki han har svaret hvis det er rigtigt
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
har du sagt til ham at du er sur over han har gjort det? og spurgt hvorfor han gjorde det?
kunne ikke selv drømme om at tage mandens tlf. med mindre han bad mig om det...
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Jeg ved at han aldrig kunne finde på at sige nej eller for den sags skyld ja uden at tjekke med mig først.
Kan godt forstå at du er sur og skuffet.. Håber du får fat i dem i morgen og alligevel kan få en stilling
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 274
jan 2009
jan 2009
Meget sur på min kæreste