{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

Altid sur..... ;o( {{forumTopicSubject}}

Hej tøser, jeg er simpelthen nødt til at høre om det er normalt?

Jeg har to tøser på hhv 4½ og 26 måneder. De er begge meget egenrådige og temperamentsfulde.

vi er virkelig inde i en periode der er helt ad h... til. Der er ingen af de to tøser der hører efter noget som helst af det vi siger herhjemme, de gør absolut hvad der passer dem, den store er "næsvis" (grimt ord men ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det) og får hys når ikke tingene går efter hendes hoved.. Den yngste gør også hvad der passer hende, ignorerer hvad vi siger, og bliver sur hele tiden hun ikke får sin vilje.

Alt dette lyder måske meget normalt og jeg ved at det er os voksne der skal bryde cirklen med råberi efter børnene og børn der lever i deres egen verden, men puha det kan være svært at være den voksne når overskuddet svigter, de voksne råber og børnene bare er umulige.

Kender andre dette sceneri hvor man næsten føler at man som familie er med i en farce, hvor man dårligt ved om man skal le eller græde?

Ved at alt er en fase med små børn, men synes godt nok at denne fase er en af de hårde at komme igennem.

For at tegne det groft op er det lige før jeg gruer for ferien i stedet for at glæde mig ;o(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Altid sur..... ;o(
  • #1   27. jun 2010 kender det alt for godt har en på 2,5 og er bare lige sådan i perioder lige nu går det meget godt men tror da ikk mere det en md siden hum var sådan konstant .. den ene dag måtte jeg ringe til min mand og sige hvis de spør på job om du vil arbekde over vil du så ikk godt sige nej fot trængte bare til a komme lidt væk fra hende .. lige meget hva jeg sagde gjor hun det modsatte og hvis jeg sendte hende på værelset ja så splitte hun det hele ad..
    jeh har oz 14 dage ferie med hende og den første uge har hun ferie der hjemme og anden uge har jeg pladsen stånde åben på den måde a hvis hun bliver alt for træt a være hjemme kan jeg komme med hende et par timer så vi ikk får revet hovderne a hinanden..så føler med dig..

• #2   27. jun 2010 Ja den med timeout bruger vi også, vi bruger værelset til det, og tro mig det er en straf alligevel, da de bliver sat i en stol på værelset og sat udenfor fællesskabet. Det virker også til tider, en ny ting er at vi begynder at tage privilegier fra dem (mest den store), såsom ingen nintendo eller ingen godnathistorie.

Prøver også virkelig at bruge det med rolig bestemt stemmeføring og time out som alternativ til at råbe højt hele tiden, men det er skisme godt nok svært engang imellem at sætte sig på deres niveau og snakke fornuftigt, når man er ved at være godt gal i skralden efter en hel weekend med ballade ;o(

Tit ligger man bare inde med en form for dårlig samvittighed når de er lagt iseng, for jeg gider bare ikke at være sådan en forælder der altid råber højt og er sur, men nogle gange går jeg simpelthen rundt som en sur tikkende bombe når de er hjemme, fordi de hele tiden "pisser mig af". Jeg ved godt at de ikke gør det for at irriterer mig og provokerer mig, men det er godt nok svært at huske engang imellem.

• #3   27. jun 2010 ja man kan godt føle detpersonligt mange gange det kan jeg ihvertfald selv om jeg inderst inde godt ved det ikk er..
    ja kender godt den med den dårlige savittighed når de kommer i seng.. og lover mig selv a i morgen bliver det bedre men når hun så har de perioder så køre det som regl i samme ring..
    det vørest er a nogen gang når man har sagt til far a hun hun er krop umulig og han godt må skynde sig hjem så kan hun godt finde på a være stik modsat når han kommer ind a døren så kan man alså godt føle sig som noget a en fiasko..

Kommentér på:
Altid sur..... ;o(

Annonce