{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Vågner om natten og er meget sur!! {{forumTopicSubject}}

Jeg ved bare ikke hva jeg skal gøre min datter på snart 20 mdr er begyndt at vågne om natten og skrig og hvis jeg så vil gi hende en sut eller bare vil lægge hende ned bliver hun megå sur og råber neej og slår efter mig smiley Jeg har prøvet at sige hendes navn lige så stille og spøger hende om hun har ondt eller om hun vil ha noget at drikke men ingenting virker.. Hun vil heller ikke falde i søvn uden jeg sidder inde ved hende og vi har aldrig haft nogle problemer med hende før nu Øv hvor er det bare træls :o(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vågner om natten og er meget sur!!
  • #1   26. sep 2011 nu er min søn kun 6 mdr, så kender ikke til situationen, med et barn på næsten 2 år, men hvad jeg har set herinde, er der nogen stykker som har haft samme problem som dig, og der har folk sagt at det sagtens kan være en fase hun lige skal igennem, eller át hun måske er vågnet af et mareridt, og er bange for og falde i søvn igen, de små bliver jo også mere fantasifulde jo ældre de bliver (læser til pædagog) og hun kan også have ligget og digtet noget hun er blevet bange for. men hvis jeg skal svare, så tror jeg "bare" det er en fase hun lige skal igennem. Er det hver nat? eller er det en gang imellem?

• #2   26. sep 2011 Det er hver nat hun gør det og det bliver bare slemmer for hver nat smiley Det kan godt være det er em fase hun skal igennem hun har gjort det i ca 3 uger nu..

• #3   26. sep 2011 det med at du skriver hun råber nej og slår ud efter dig når du vil lægge hende ned, kunne i mine øre lyde som om hun er bange. prøv hvis der er lys inde ved hende og kigge hende i øjnene når hun siger nej, og prøv og se om du kan aflæse hende, om hun laver pjat, eller om hun viser tegn på at have ondt, eller om hun er bange, og hvis hun ser bange ud kan du eventuelt foreslå hende: skal mor tænde lyset så kan du vælge et stykke legetøj som kan putte med dig nede i sengen, og så kan i passe på hinanden. og så slukker mor lyset når i har lukket øjnene smiley ) for i den alder fortæller de ikke så gerne hvis de er bange, de viser det mere i øjnene, og kropssprog ( nogen gange kan det være samme kropssprog som når de er sure, for den lukkede og sure attitude, er barnets selvstændighed der kæmper imod at lukke mor eller far ind når de er bange eller vil noget selv) og det passer meget godt med hendes alder.

• #4   26. sep 2011 og ved at du lader hende vælge et stykke legetøj eller bamse eller dukke.( lad hende vælge lige hvad hun vil, der er ikke noget rigtigt eller forkert (en lille dreng jeg engang passede tog en traktor hehe han sov 5 min efter smiley )) gør at hun føler en magt over situationen, og måske føler sig tryg igen.

• #5   26. sep 2011 Okay det vil jeg prøve det lyder faktis som en god ide smiley Hun elsker nemlig sin dukke så det kan være hun vælger at sove med den .. Hun snakker nemlig ikke rigtig i nu så det kan godt være svært og se om hun er bange..

Kommentér på:
Vågner om natten og er meget sur!!

Annonce