{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvem vil være min nye nabo?
  • #2   13. okt 2008 Ja det er super lækkert hus af god kvalitet hele vejen igennem

• #4   13. okt 2008 Hvis nogen skulle være interesseret i gården men synes det koster for meget, vil vi gerne købe noget af jorden. Derved kommer den mdr ydelse også længere ned og nemmere at betale.

• #5   13. okt 2008 hehe. begge dine naboers huse er måske til salg smiley

lige lidt langt væk..

• #6   14. okt 2008 JEg ved da godt hvor de huse ligger mine svigerforældre på i bredstrup-pjedsted i nybyggerkvateret ellegaardsparken syntes bare det ene hus har været til salg i noget tid efter hånden eller er det bare mig

• #7   14. okt 2008 Ja begge nabo huse er til salg.

Dem med gården flytter for at være tættere på deres første barnebarn og har gjort sig uvenner med alle omkring dem og det nye hus fordi de er trætte af dem med gården og har købt ny grund og vil have nyt igen.

Det nye hus har været til salg et stykke tid jo. Jeg tror personligt at det er fordi den kommer over en magisk/psykisk grænse på 3 mill selvom det ikke er meget.

• #8   14. okt 2008 ok ja for jeg syntes da nok der har stået et til salg skilt længe med pil ned mod huset men gården er det ikke der de har et par køer og heste gåendene syntes der ser så rodet ud ved dem og så ligger den temmelig tæt på en meget stor vej

• #9   14. okt 2008 jo de har nogle køre og en oldenborg og en fjordhest gående. Med hensyn til deres rod eller hvad vi nu skal kalde det, så er det blevet bedre. Det meste er maskiner til traktoren som står ude. Han har fået savet alt det træ han havde liggende og fjernet vaskemaskinen.
    Personligt tror jeg ikke de for solgt til den pris. Jeg tror prisen er som den er på grund af jorden.

• #10   14. okt 2008 Hold da op et lækkert hus, blir godt nok misundelig så det basker, der gad jeg altså godt bo. Er ret vild med lyset ude i køkkenet også. Det er ret fedt

• #11   15. okt 2008 hehe, har den ikke været oppe før smiley

• #12   15. okt 2008 Nej det har den ikke.

Kommentér på:
Hvem vil være min nye nabo?

Annonce