{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

hvem vil være millionær? Dating {{forumTopicSubject}}

jeps så det i aften folkens at min kære svigerinde Jeanette kommer i den varmestol hos hans pilgård i hvem vil være millionær? dating sammen med Asger skal hun prøve at nå vejen til den store gevinst husk at se med hvis har lyst smiley min svigerinde laver lækker mad i aften så det skal nok blive en hyggelig aften i familiens skød smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvem vil være millionær? Dating
  • #2   22. feb 2010 tillykke til din svigerinde. De klarede det da godt smiley

• #3   23. feb 2010 Katja: ja hun var "heldig" at have ham, men syntes nu de klarede det godt sammen...

ja hun er ikke skide stolt over den med rosinerne men når man er i tvivl så det sku svært. vi kan jo sagtens side og være kæp høje hjemme i stolene men når man sidder i den varme stol i studiet så ved man det er nu det gælder og så forstår jeg sku godt at de valgte at bruge en livline smiley

men ja dejligt for hende at vinde nogle penge... hun har været på su i en del år nu pga. sin uddannelse så de falder på et tørt sted...

men tak for lykønskningerne, det var en meget nervøs svigerinde jeg sad og så det med iaftes smiley

Kommentér på:
hvem vil være millionær? Dating

Annonce