{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Er det normalt ??? {{forumTopicSubject}}

Som skrevet i et tidligere forum, skal vi have nye lejere og i den forbindelse har jeg lavet en tekst om lejligheden og fået dem som bor der nu til at tage et par billeder.

Men inden de tog dem skrev de til mig at det måske var svært at tage billeder af det ene værelse da de muligvis ville tage den væg med som de har sat op for at dele værelset i 2.

Da de sat den op spurgte de om lov og det fik de og afholdte efter egen vilje udgifterne til den men vi betalte så en elektrikker 1000 kr. for at ændre noget strøm..

Nu er det så sådan de har købt hus og nu overvejer at tage væggen ned og med i huset, men helt ærlig er det normalt ?? Den er "hæftet" fast og står ikke abre løst, så kan ikke lige se hvordan man lige kan tage den med. Ved godt de ikke har mange penge og måske kan spare lidt på de plader som er brugt, men syntes det lyder noget anderledes...

Er det bare mig som syntes det ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det normalt ???
  • #1   3. nov 2011 Jeg ville undre mig meget over det og spørge om det evt kunne være op til den nye lejer om væggen skal ud eller ej.

  • #2   3. nov 2011 Tænker bare at hvad skal man lige bruge den til et sted den ikke er købt til og blev da helt overrasket over de have overvejet at tage den med og sikker på min kæreste også syntes det er noget mærkeligt..

    Så nu har jeg aftalt med dem at dem som kommer og kigger nu kan bestemme om de vil have den eller ikke hvis de vil have lejligheden. Vil de ikke kan de for min skyld godt tage den med hvis de laver det hele som det skal være igen, da den jo sidder fast på loftet.. Vil de gerne beholde den ja så må vi jo finde ud af noget, men syntes altså ikke man kan gøre det..


  • #4   3. nov 2011 Kan slet ikke forstå man kan få ideén til det, men de havde max 1 mill at købe bolig for og det hus de har købt kostede 1 mill så de har vel ikke til andet, men syntes da ikke det kan være vores problem, for ja har jo ligesom betalt en elektrikker og det er ca. 6 mdr. siden

  • #8   3. nov 2011 Ja kunne forstå det med så meget andet men en væg !!!!

Kommentér på:
Er det normalt ???

Annonce