9.276 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Et meget mærkelig ?, men det gør f****** ondt! Et meget mærkelig ?, men det gør f****** ondt!

Hej piger..

Det her lidt pinligt for mig men det gør så pisse ondt.. Igår havde vi været ude og spise og i biffen, efter det tog vi til fest hos kennys fodboldhold, jeg fik nok 3 drinks inden det her begyndte omkring kl 2 i nat.. Så her kommer det, først fik jeg virkelig en krampe i maven og følte at jeg såååå meget skulle på wc, men intet kom der andet meget ondt i underlivet... Det forsatte selvom jeg intet skulle lave på wcet, faktisk vil jeg beskrive smerten som krampe i ringmusklen altså numsehullet - aaadd og seriøst av... Der var intet mens jeg sov, men det kom med det samme jeg stod op i morges det kommer i jag og har så meget lyst til at skige, kan hverken stå gå eller sidde når jeg få den krampe ligende ting.. Jeg sov så til middag og har ikke have krampe i numsen siden, men har virkelig under i underlivet og bag til, som om noget tynger helt vild... Der gør ondt når jeg hoster og nyser som om min mave er ved at springe og en stor pølse er på vej ud af min numse...

Ja virkelig undskyld for de klamme detajler men har da aldrig oplevet at have krampe lignede smerter i anus og samtidig være så tung i maven... Sorry piger...

Har nogle af jer prøvet noget lignede? Hvis min mave ikke har det bedre ringer jeg til lægen imorgen! Forresten jeg et kommet af med noget stort idag smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et meget mærkelig ?, men det gør f****** ondt!
Kommentér på:
Et meget mærkelig ?, men det gør f****** ondt!

Annonce