{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

jeg ER mærkelig {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid fået at vide jeg aldrig ville blive mor ad naturlig vej.. mit understel har diverse fejl og mangler og burde ikke kunne reproducere, alligevel er jeg blevet gravid på både p-piller og anden beskyttelse.. Som følge af jeg er blevet opreret en del på både livmoder og æggestokke har jeg meget arvæv der gør graviditeten problematisk.. chacen for at jeg bærer barnet til termin er minimal, men vi håber..
Min kæreste er overlykkelig, han glæder sig som et lille barn og aer og kysser mig på maven hver dag. Jeg har været til flere scaninnger pga. min historie og alt ser heldigvis normalt ud..
Alligevel, så kan jeg ikke glæde mig... Jeg er lykkelig for at det er lykkedes at blive gravid, og jeg ønsker mig brændende at blive mor.. Men jeg KAN simpelthen ikke glæde mig.. Tankerne kredser om HVORNÅR det går galt og ikke HViS.. og det driver mig til vanvid... Jeg håber bare at når jeg kommer længere hen, og det hele bliver mere realistisk, at det så ændrer sig..
Men når jeg ser mine veninder, vi er en del der venter os i min omgangskreds, så kan jeg jo godt se jeg er anderledes.. de køber børnetøj, ser på babyting, køber en lille ting nu og da... Mine forældre kom forleden med en sparkedragt, ganske sød , fin og lille var den, men jeg har pakket den på loftet, kan ikke bære tanken om at have det liggende hvis noget går galt..
Jeg håber ikke jeg er den eneste der har det sådan her, og jeg håber en af jer kan give mig troen på at tankerne nok skal vende på et tidspunkt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg ER mærkelig
  • #1   21. jun 2010 Hvor lang er du henne nu??

  • #2   21. jun 2010 først et stort tillykke..... smiley
    kan sagtens følge dig i din frygt, men pas på du ikke skaber en før fødsel depression... hvilket jeg tror sagtens kunne ske i dit tilfælde (og kan sagtens følge dig hvis det skulle ske) men når der kommer en baby mod alle de odds, her tænker jeg os på p-piller og beskyttelse, så virker det lidt som om det er meningen det skal ske for jer... så det skal nu nok gå...:) i valg fald alt held og lykke herfra... smiley


  • #3   21. jun 2010 Sys slet ikk du er mærkelig. tror det er meget normalt og tænke sådan, når du har fået at vide du ikke kan få børn på den rigtige måde.. Men krydser finger for det hele går som det skal;O)

  • #4   21. jun 2010 Det er altså også en virkelig stor mundfuld at blive gravid når man ikke har troet man kunne og så også mens man har beskyttet sig. Du er helt normal og det kommer jo nok med tiden så skide være med at de andre har alt udstyr allerede smiley

  • sonja j
    sonja j Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Babyer: 1 Svar: 49
    #5   21. jun 2010 Forstå dig udemærket godt. Min veninde har det fulstændigt som dig og mistet flere gange, og hvor de siger at alt er i den bedste orden. Hendes livmoder er også helt hen i vejret. I dag venter hun sig med nr 3. Så tag en dag af gangen, som hun gør.
    Op med humøret :O)
    Det skal nok lykkedes. Sig til din læge og jmd hvordan du har det. Der er flere som dig der har det sådan. Og de vil hjælpe dig igennem det.
    Det er ikke sjovt for dig, fordi du inderst inde glæder dig helt vildt, men tør ikke pga at det du har fået at vide. Prøv at ligge det lidt bag dig, ved det er svært.


  • #6   21. jun 2010 Kan sagtens følge dig.
    Vi var i behandling i 2 år før jeg blev gravid og jeg kunne slet ikke klare at skulle tænke på forberedelser.
    jeg har en mor der har gemt næsten alt babyudstyr, så egentlig kunne vi nøjes med at købe en pakke bleer når det lille pus kom, og det gjorde mig nok også roligere.
    Jeg ville ikke have noget som helst baby relateret ind i huset, for kunne ikke klare tanken om at det skulle pakkes væk uden at blive brugt...

    da lillepigen så meldte sin ankomst.. 8 uger for tidligt... havde vi rigtig mange ting der skulle ordnes.. men det gik alt sammen ganske fint.


  • #7   21. jun 2010 jeg fik også afvide at jeg ikke kunne få børn, på normal vis... Så mig og manden brugte slet ikke beskyttelse i 3 år, tjaaa også en dag finder jeg ud af at jeg er gravid; ) Et KÆMPE mirakel....;D

    Synes også du skal prøve på at nyde det, og tænke positiv;)


  • #8   21. jun 2010 Sidst jeg blev scannet blev jeg sat til 10+2 så er 12+4 nu.. men de har ændret min termin alle 4 gange jeg er blevet scannet.. skal have NF-scanning den 5-7, lidt sent, men sådan er det.. De ville trække den lidt fordi jeg havde meget væske omkring min ene æggestok fordi jeg havde et fosteranlæg som gik til samtidig med at den "rigtige" satte sig som det skulle, og den skal tømmes der den 5-7, også vil de scanne samme dag nogle timer senere for at sikre bebsen også er ok efter den tur..

    Men jeg er bare rigtig bange.. Jeg hader at skulle på toilettet, jeg er bange for der er blod i mine underbukser, eller der er andre tegn på noget er galt.. jeg har jo ligament smerter som alle andre har, men hver gang flyver alle mine tanker og værste frygt gennem mit hoved..
    Men jeg har snakket med lægen, og hun er nu ganske sød, hun siger at sådanne tanker er helt normale i første trimester og mange gravide har dem, og at de som regel går over i løbet af 2. trimester, men hvis jeg føler det bliver for meget kan jeg få hjælp.. hun har ordnet det sådan at jeg er kommet på et hold med gravide der har termin ca. samtidig med mig selv, vi skal mødes første gang her midt juli, og jeg tror det hjælper at komme ud og få snakket med nogle andre piger om det..
    Dan hjælper mig alt hvad han kan, men der er bare så mange ting han ikke forstår, selvom han prøver..


  • #9   21. jun 2010 men jeg er glad for I siger at I har haft de samme tanker.. til dels.. Så føler jeg mig da ikke som så stor en fiasko...

Kommentér på:
jeg ER mærkelig

Annonce