{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Jer som har holdt fødselsdag hjemme - {{forumTopicSubject}}

for dem som jeres børn går i Dagpleje med...

Jeg for dagplejen på besøg den 25 da Noah fylder 2 år i morgen.. Hvad skal man lige give af MAD? Noah er den største i dagplejen da andre er 2 og 3 mdr yngre end Noah også der en lille på 7 mdr..

Hvad har I gjort? Vil lave hvad det skal være, min dagplejemor er meget beskeden så det er op til mig hvad jeg ville lave men er lidt på bar bund..
Er det bare rugbrød m pålæg, eller pølsebrød eller boller???


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jer som har holdt fødselsdag hjemme -
Kommentér på:
Jer som har holdt fødselsdag hjemme -

Annonce