{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.432 visninger | Oprettet:

Til jer som har piger :) {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal vi jo have en lille prinsesse her til Juli og så kom jeg til at tænke på hvad i har brugt mest af tøj det jeres guldklumper, altså i de helt små str. er det kjoler, heldragter eller bukser og trøje ???

Jeg er simpelthen helt lost !! Jeg er brugte meget heldragter til Olli, da jeg syntes det måtte være så dejligt for ham at have på, altså intet der strammer osv. Til Oliver skulle jeg heller ikke starte helt fra bunden med at købe tøj, da jeg havde fået en masse fra min søsters 4 drenge....

Men dennegang skal jeg jo starte helt fra ny ... Hvad bruger i til jeres små piger ? Hvad bør jeg købe og evt. hvor meget af hver ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer som har piger :)
Kommentér på:
Til jer som har piger :)

Annonce