{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.495 visninger | Oprettet:

jer som har fået kejsersnit {{forumTopicSubject}}

hej..
vil lige høre jer som har fået kejsersnit om jeres sår os væsket lidt..
jeg fik kejsersnt den 7 aug og synes mit sår væsker lidt, såret/aret ser ellers rigtig pænt ud men der kommer lidt væske det er ikk meget det er kun lidt..
vil bare høre om i os havde prøvet det..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jer som har fået kejsersnit
Kommentér på:
jer som har fået kejsersnit

Annonce