527 visninger
|
Oprettet:
Ridning og graviditet? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er en pige på 25 der går og overvejer at starte projekt baby, og jeg kom til at tænke på, om det er skadeligt at ride under graviditet?
Hvis det er skadeligt, så er det ikke det værd. Så skal træning af mine to heste bare tages med i overvejelserne når vi skal beslutte os for om det er nu vi prøver at lave baby.
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
jan 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 101
fald og spark vil selvfølgelig være alvorligt i graviditeten, men man må jo passe ekstra på.
Det er altså også bare en dejlig måde at holde kroppen i form på, og jeg bilder mig lidt ind, at ridning giver stærkere bækkenbundsmuskler. Men jeg ved ikke om der er noget om det
Maven og helbred siger vel selv fra, når det bliver for meget
jan 2011
Jeps, jeg har også en 11 års og en 3 års og jeg er ikke i tvivl om hvilken jeg vil finde rytter til under graviditet
De unge heste er bare ikke helt så stabile, men en skovtur på det gamle fjols ville jeg ikke være bange for.
jan 2011
Fedt, så vil jeg fortsætte med at ride. Det lyder ikke så rart når man hører om bækkenbundsløsning, så hvis ridning kan forebygge det lidt, så er det klart vejen frem
Men nu er det kun to heste jeg har, så jeg bliver forhåbentlig ikke ude af stand til at føde når jeg engang når dertil
Ridning og graviditet?