{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Ridning og graviditet? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg er en pige på 25 der går og overvejer at starte projekt baby, og jeg kom til at tænke på, om det er skadeligt at ride under graviditet?

Hvis det er skadeligt, så er det ikke det værd. Så skal træning af mine to heste bare tages med i overvejelserne når vi skal beslutte os for om det er nu vi prøver at lave baby.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ridning og graviditet?
  • #2   7. jan 2011 Jeg red indtil uge 22 mener jeg det var og så forkludrede mit bækken det for mig, så jeg måtte stoppe.

• #3   7. jan 2011 Super, for jeg ville godt nok være lidt ked af hvis jeg ikke kunne komme ud på hestene pga. graviditet.

fald og spark vil selvfølgelig være alvorligt i graviditeten, men man må jo passe ekstra på.

Det er altså også bare en dejlig måde at holde kroppen i form på, og jeg bilder mig lidt ind, at ridning giver stærkere bækkenbundsmuskler. Men jeg ved ikke om der er noget om det smiley

Maven og helbred siger vel selv fra, når det bliver for meget smiley Og med lidt sund fornuft, så tror jeg også at jeg vil ride under graviditet.

• #4   7. jan 2011 Sarah
    Jeps, jeg har også en 11 års og en 3 års og jeg er ikke i tvivl om hvilken jeg vil finde rytter til under graviditet smiley
    De unge heste er bare ikke helt så stabile, men en skovtur på det gamle fjols ville jeg ikke være bange for.

• #5   7. jan 2011 Sarah
    Fedt, så vil jeg fortsætte med at ride. Det lyder ikke så rart når man hører om bækkenbundsløsning, så hvis ridning kan forebygge det lidt, så er det klart vejen frem smiley

Men nu er det kun to heste jeg har, så jeg bliver forhåbentlig ikke ude af stand til at føde når jeg engang når dertil smiley

Kommentér på:
Ridning og graviditet?

Annonce