320 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

hjælp til rumanien hjælp til rumanien

jeg læste lige en annonce om en bruger der søger pige ting og legetøj etc.

jeg er først og fremmet lidt forarget over hvor penge griske, vi danskere er. hvad med dem i den del af verden der har hård brug for det.

vågn nu lidt op pige, spechel jer der HAR mulighende for at lever personligt..

men når det så er sagt ville jeg personligt mene hvis man brænder så meget for et projekt, hvorfor køre man så ikke efter de ting der måske er i feks JYLLAND, ikke alle har råd til at sende.

kunne man ikke arrencere det sådan rumania indsamlingen et par gange om året to et par medlemer fra hver by der lokalt samlede ind, og derefter fragtede hele pivtøjet med fragmand til herlev, eller hvor det nu skal hen inden det kommer vidre...

bare en tanke fra mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til rumanien
  • #1   9. dec 2010 Kan godt følge dit synspunkt...
    Har ikke selv ressourcer/overskud til at gi' af (har lige mistet retten til SU så dec. + januar er gået i bæ økomomisk, men vi klarer os videre) men havde f.eks. skrevet få et stykke legetøj som "sælger" ville bortgive, men da jeg opdagede at "Rumænien indsamleren" var interesseret i den valgte jeg at "afgive" den til hende så hun kunne hente den til nogen der nede.
    Jeg kan leve videre uden den og uden at gå glip af noget, den mulighed har de fattige dernede bare ikke...

• #2   9. dec 2010 nu ved jeg ikke om du har set gruppen på FB, hvor der har været indsamling til børnehjem i liutain, og der syntes jeg nu ikke det virker til folk er penge griske,,, der er givet så meget at de har 5 lastbiler der skal afsted,, og der var flere som har stået som opsamlings sted, incl mig selv, så der er mange som tænker på de fattige børnehjem og der er også arrengeret at der blir samlet ind flere gange og sendt afsted til næste år også, så det ikke kun er en 1gang forstilling

• #3   9. dec 2010 Der har jo lige været indsamling til et børnehjem og der var opsamlingssteder rundt omkring i Danmark. Jeg talte så med hende der var nærmest mig og sagde at jeg havde rigtig meget legetøj til børn, tøj mm og at jeg ville droppe det af hos hende som aftalt. Det viste sig desværre at hun ikke kunne tage imod mere da hendes bil var for lille (hun kunne ikke have det i bilen til at køre hvorhen det nu skulle). Jeg blev sku lidt irriteret kunne jeg mærke. Hvorfor så ikke bare leje en trailer når nu man faktisk har meldt sig som opsamlingssted. Det endte med at en ven kørte det hele på lossepladsen:-(

Kommentér på:
hjælp til rumanien

Annonce