Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  melanotan (bronex)
  • #1   11. nov 2010 Har ikke selv prøvet det men min eks tog det .
    Han fik hvide pletter hist og her og hans modersmærker gik helt amok .
    Og ja så blev han til sidst så brun at han så mega beskidt ud konstant . Efter han er stoppet med det ser hans hud helt gammel og brugt ud ..
    Bestemt ikke noget jeg vil anbefale til nogen . smiley

• #2   11. nov 2010 Jeg har prøvet det, og gjorde det nok på et dårligt tidspunkt, for gad ikke rigtig andet end at sprøjte(Altså gå i sol osv) da vi lige havde fået vores datter, men fik alligevel en brun tone som man stadig kan se 3 mdr efter (Altså nu) så det fedt. Fik hverken kvalme eller andre bivirkninger som andre taler om, stak dog i låret da jeg ikke lige havde nok fedt på maven

• rebecca h
    rebecca h Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 6
    #3   11. nov 2010 KENDER UTROLIGT MANGE SOM HAR PRØVET DET,
    mange af dem fik hvide plemager/pikmentering i aksigt og ryg, og masser af modersmærker, især en fik en så stor at han sku opereres

• #4   11. nov 2010 Lyder bestemt ikke sundt for kroppen, sprøjtes der kemikalier ind i huden for at få en brun farve? i såfald syntes jeg det er for sygt.

Sorry.

• #5   11. nov 2010 Nutidens modeidealer er syge, nogle vælger at flyde med andre gør ikke. Det er jo hvor forskellige menneskers tolerance ligger. Jeg ville aldrig give 2000 for en håndtaske (For går ikke med håndtaske, ville sikkert heller ikke alligevel) men vil da gerne give 500 for at undgå og se syg og bleg ud, da jeg har meget røde gener, det kommer jo også an på i hvilken grad man tager det, og hvordan man supplerer op med eks. sol og andre ting, og så er det selvfølgelig også meget forskelligt hvor uens folk reagerer fysisk på det..

• #6   11. nov 2010 Ja har os været på og fik fine resultater..
    Det skal bare køres i meget lave doser.

• #7   11. nov 2010 det er jo minimalt det man skal tage det er 0,01 ml.. jeg syntes selv det gir et fin farve.. lige nu har jeg godt nok lige holdt lidt pause

Kommentér på:
melanotan (bronex)

Annonce