{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

hjælp til at tabe sig på maven {{forumTopicSubject}}

Ja, vidste ikke líge hvad jeg skulle kalde overskiften...
Mit problem er, at jeg synes jeg vokser mere og mere omkring maven... Jeg har altid været meget tynd, men efterhånden skal jeg til at passe på hvad jeg spiser, og jeg plejer at spise meget! Jeg har fået en bule på maven, og jeg synes bare den blir større og større (selvom det kan være indbildning)
Min mor er meget stor, og hun har altid sagt: ja ja, jeg så også sådan ud i den alder (altså tynd), men bare vent til du kommer op i årerne og får børn, ,så begynder kiloerne at komme.
Og hun har så ret, for jeg vokser -og det sidder altsammen på maven, og det til trods for at jeg træner i et motionscenter 3 gange om ugen (cykler/løber i 40 min og styrketræner bagefter, er i motionscentret 1½ time hver gang). Jeg spiser ikke anderledes end jeg altid har gjort...
Jeg er bange for at blive så stor som min mor, og jeg er træt at at jeg knokler og knokler i motionscentret uden at se resultater! (har gået der siden august sidste år).

Nogen gode råd?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af 2 elstik + fjerne gammelt telefonstik + blændes af så der kan males over 1.200 kr.
  • Hjælp til toilet 1.150 kr.
  • Mast påsætning Lundeborg 1.000 kr.
  • Fliserens 2.300 kr.
  • Fugning af vinduer 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til at tabe sig på maven
  • #1   9. jul 2008 mavebøjninger mange af dem eller en udrensning kur

• #2   9. jul 2008 jeg tager 90 hver gang jeg er i fitness centret... Hvis så bare jeg kunne se at det har virket, men det tager modet fra mig, når maven stadig bare er der, og nærmest bliver større, overvejer helrt at købe et graviditetsest fordi jeg synes det er sygt som min mave ser ud smiley

Men hvis jeg begyndte at tage mavebøjninger hver dag, hvor mange skal der til, og hvornår kan man begynde at se resultat?

• #3   9. jul 2008 Jeg træner alle musklerne, jeg går rundt til 9 forskellige maskiner... Et kostprogram... Hvor får man lavet det? Er egentlig ret godt tilfreds med mit træningsprogram fordi jeg synes det kommer rundt om alle musklerne...

Jeg har bare dårlig samvittighed over at jeg flipper sådan ud over det, for jeg er jo ikke overvægtig, er jo som jeg skal være, (BMI mæssigt og vægtmæssigt), men selvom vægten står stille, bulder maven lidt ud...

Men jeg kan bare ikke få min mors ord ud af mit hoved... Dumme mor!

• #4   9. jul 2008 Sveske : nu håber jeg at det kommer til at hjælpe .. Huhu ..
    Lidt flovt ellers .. smiley

• #5   9. jul 2008 En masse cardio træning er godt til at smide fedt.
    Dvs cross maskinerne(skimaskine) eller løbe sig en tur eksembelvis.

• #6   10. jul 2008 hvis du konditionstræner vil du tabe dig på maven automatisk når du taber dig generelt, du kan ikke træne fedt væk med mavebøjninger, kiloene skal brændes af.
    Jeg er også helt tynd med flad mave men det er bare mig og mine søskenes bygning, men da jeg tog noget medicin mod depresion på et tidspunkt sagde lægen at selvom man som mig ikke kunne tage på så ville man gøre det af medicinen alligevel og jeg tog 7 kg på og mange af dem sad på maven, ikke hofter og balder men mave ligesom mænd, og da jeg stoppede på medicinen tabte jeg automatisk kiloene igen selvom jeg spiser som to mænd og gerne tager et stykke rugbrød med et ordentligt lag fedtegræve på og hvad der elelrs hører til, men jeg tabte mig automatisk til det jeg plejede at veje og så forsvandt maven igen

så tror du skal fedtforbrænde så kommer den af automatisk. Prøv spinning, det der super hårde noget på cykel hvor man har træner på der hele tiden siger til holdet "kom så kom så!!" så allesammen er driv våde af sved, det kan måske hjælpe hvis du synes det er svært for det er meget effektivt. Du kan også tale med en diætisk samtidig

• #7   10. jul 2008 Jeannie- jeg konditionstræner jo også, 45 min tre gange om ugen. Spinning kan jeg ikke bare ikke, jeg skal helst selv bestemme tempoet, ellers dør jeg smiley Men det kan være jeg bare skal begynde at løbe en lille tur de dage jeg ikke træner så... Men problemet er bare at jeg er så fandens doven, men det skal jeg bare se ud over, jeg skal bare ikke tage mere på nu. Det er slut.

Kalorie kur tror jeg ikke jeg kan, for jeg tror ikke jeg har tålmodighed til at tælle kalorier på alt jeg stopper i munden...
    Men jeg har altid spist meget, og når jeg var mæt ku jeg da liiige ta en potion mere, det smager jo godt, men det holdt jeg med mandag, fra nu af spiser jeg til jeg kan mærke jeg er mæt og så holder jeg. Det tror jeg da også må gi lidt,,

• #8   11. jul 2008 har det på samme måde som dig, jeg spiser også bare til jeg revner, og når jeg er rigtig mæt venter jeg lige lidt hvis maden smagte rigtig godt, så et kvarter senere selvom jeg er mæt men har fået meget lidt ekstra plads tager jeg lige lidt mere.

og jeg er også doven så det basker, jeg kan bare ikke tage på -endnu.
    men det er tit dovenskaben der er synderen for at man ikke taber sig.

du skal ud over det der ekstra for at tabe det sidste, du skal næsten op og dø for at få kroppen siret rigtigt igennem, så det med at du selv vil kunne styre tempoet er jeg ikke sikker på er nok hvis du ikke kan tabe det, for så får du ikke forbrændt nok til det hvis du stopper når du ikke helt kan mere eller det er ved at blive lidt hårdt.

jeg er også ved at dø om tanken ved spinning for det ser bare slet ikke ud som noget jeg har lyst til, gider slet ikke sådan noget, og kan slet ikke som de kan, har ikke den stærke viljestyrke og kan ikke yde ekstra selvom træneren skriger mig ind i hovedet.
    Tror bare at det ville virke godt, sådan en gang hæftig fedtforbrænding der virkelig sparkede røv og fik kål på det sidste. For det sidste er altid det sværeste at tabe, og kan næsten være umuligt hvis man ikke insisterer på at tvinge det væk -men det kan så også blive det sværeste for en.

Kommentér på:
hjælp til at tabe sig på maven

Annonce