{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

mandens veninde.? {{forumTopicSubject}}

håber virkelig at, der er noget som kan hjælpe..

Hvordan ville i ha det, hvis jeres kæreste skrev. " min skat" , " jeg savner dig", til deres gode veninde.

Kan godt være at, jeg er mærkelig. men jeg er sku ikke glad for det.. hvad med jer? sys i at det er okay. og at det er mig som er mærkelig.. skal lige siges. at de er rigtig gode venner. og gamle bolle venner..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mandens veninde.?
  • #2   22. mar 2010 måske er jeg sippet men det ville jeg ikke acceptere,

• #3   22. mar 2010 Jeg ville gå totalt amok og kræve at det stoppede NU!

• #4   22. mar 2010 Det ville bare IKKE være okay her.. Ville slet ik acceptere det..

• #5   22. mar 2010 Min mand havde fået besked på at droppe det øjeblikkeligt ellers havde jeg taget mine ting og var smuttet... Det ville jeg simpelthen bare ikke finde mig i...

Kan godt forstå du ikke er glad for det..

• #6   22. mar 2010 mig og min kæreste har en fælles barndoms veninde..
    de smsér sammen hver eneste dag, og hun kan da godt skrive at hun savner os såå meget også skiver min kæreste da at han/vi osse savner hende.. men ja måske det er en anden situration end det du skriver..

• #7   22. mar 2010 tusind tak.. er sku heller ikke nemt.. og han ved godt, at jeg ikke bryder mig, om det.. men aligevel sker det.. men de gange det er sket har, han også været temmelig fuld..

• #8   22. mar 2010 nix, det er simpelthen et no go..... den gik slet ikke her, en ting er at de kan snakke sammen, fint nok, men ikke noget med skat og savner dig, nix nej det fungerer bare ikke...!!!

• #9   22. mar 2010 Det ville jeg heller ikke acceptere ..

• #10   22. mar 2010 At kalde andre skat ville jeg IKKE acceptere nej :s

• #11   22. mar 2010 Jeg var blevet tosset, man skal ikke finde sig i hvad som helst !
    Jeg havde bedt ham stoppe det omgående, hvis han ikke ville miste mig.

• #12   22. mar 2010 Hmm altså jeg er allerede stået af i det at de er gamle boller venner.. så nej du er ikke sart eller mærkelig..

• #13   22. mar 2010 Ville i det hele taget slet ikke finde mig i han snakke med hverken eks-kærester eller eks-bollevenner , NEVER .

• #15   22. mar 2010 Anna...præcis!
    Manden her hjemme ved godt at han hverken skal snakke med gamle flirter, kærester eller bolleveninder! Der er 1 han skriver med på fb en sjælden gang i mellem og det sker så jeg kan se det hele!

• #17   22. mar 2010 det svært at vide for alle os andre hvis det var skulle min mand være fået fra mig mange mange gange da jeg kalder næsten alle i vores omgangskreds skat.

• #18   22. mar 2010 jeg ville absolut heller ikke acceptere det... jeg ville blive temmelig sur og ked... snak med ham og sig hvad du føler...

• #19   22. mar 2010 Nej du er da slet ikk mærkelig overhovedet ! Det skulle du nok ha stoppet for længe siden, ville aldrig tillade det herhjemme, det gælder både for kæresten og mig selv. . Tidligere forhold og gamle bolle venner osv, hører ikk til i et par forhold, så er der ligesom en for mange, efter min mening. . Nej det må ligge fortiden til hvis man vil ha gang i et seriøst forhold. .

• #20   22. mar 2010 For min skyld må han gerne have en veninde... men synes alligevel det ville blive for meget hvis han skrev den slags til hende... så nej, det synes jeg ikke du skal finde dig i!!

Hvad ville han sige til at du skrev det til en anden fyr? (Bare et tanke-eksperiment...)

• #21   22. mar 2010 Karina ; hvad kalder du så din kæreste ?

Kalder kun min fyr( når jeg har ), min datter og min bedste veninde for skat. Da det ligesom er et ord der viser de noget spcielt for mig .

• #22   22. mar 2010 Anna Faustina
    Han Bliver kaldt skat og min dejlige mand nu går jeg jo heller ikke hele tiden og kalder dem skat men når man sidder og snakker og de feks ikke er helt med siger jeg ind imellem søde skat hør nu her. ellers i daglig dag er det kun min familie jeg kalder skat.

• #23   22. mar 2010 ja, må vist fortælle ham det engang igen.. selvom jeg ikke sys det er særlig rart. at skulle fortælle ham det igen.. han siger selv. at det er for at gøre hende i godt humør. da hendes kæreste gik fra hende..
    men han vil vist ikke have det. vis det var omvendt..

• #24   22. mar 2010 ^^ Enig med Maria J

• #25   22. mar 2010 Malene. så han vil hellere gøre dig ked af det end at lade hans veninde være ked af det?

• #26   22. mar 2010 jeg ville ikke finde mig i det,
    har selv prøvet noget lignene bare hvor kæresten skrev meget søder/frækkere til en på 14 hvor han selv var 18 og jeg blev tosset, og han kom med den undskyldning,"du jo gravid, skal jo hygge mig"

forstår dig godt, og det ikk noget du skal finde dig i,

• #27   22. mar 2010 Bebs: danm en nar, jeg havde sparket ham ud lige på stedet...

• #28   22. mar 2010 Mille den glade født en skøn datter :
    gik også og råbt osv,
    og så lige inden jeg tog på arbejde kom hende den 14 årigs bedsteforældre og hentet ham,
    men det ikk det eneste han har gjort mig, og har tilgivet alt for meget,
    så nu det slut

• #29   22. mar 2010 Hvad er formålet med at kalde hende skat fordi hendes kæreste egen kæreste er skredet? hvorfor ville det gøre hende glad at blive kaldt skat?

Jeg ville slet ikke finde mig i det. Jeg kunne ikke engang acceptere at han snakkede med sin gamle bolleveninde -og hvorfor så skrive "skat" og "jeg savner dig"?

puha nej nej. Hvis det var mig selv der gjorde sådan noget ved jeg at det var fordi jeg havde noget i gærde der ikke helt var sandt eller på det rene.
    jeg kalder ikke andre fyre skat og fortæller dem ikke at jeg savner dem. Men jeg er nok også lidt sippet.

Jeg ved at det er moralsk forkert, og jeg opfordrer ikke andre til at gøre det, det er kun fordi vi blev spurgt om hvordan vi ville reagere, men ud over at jeg ville flippe totalt ud over det, så ved jeg at jeg -når han sov, ville gå i hans telefon hemmeligt og læse i udbakke og indbakke og se om der er foretaget opkald alle de gange jeg ikke har været der. For hvorfor skulle jeg ikke måtte være til stede hvis han bare snakkede med en ven?
    så jeg ville gennemtjekke alt det jeg kunne komme til. Telefonen, pungen, intenetprofiler osv. Men det er ikke pænt at gøre, så der træder jeg også selv forkert

• #30   22. mar 2010 What the f... jeg var blevet stiktosset, hvis det var min kæreste. Det er bare slet ikke okay og gøre sådan, når det er en gl bolle fis.

• #32   22. mar 2010 Nu er jeg bestemt ikke den jaloux type, men jeg har en MEGET MEGET tæt kammerat jeg da godt kunne finde på at skrive du er en skat, eller at jeg savner ham smiley Heldigvis er min kæreste helt cool med det fordi jeg er meget åben omkring hvad vi skriver sammen og han ved at min kammerat/ vores kammerat betyder meget for mig. Vi er også af og til sammen og han har da været nede og hente bil i tyskland med kæresten, som han siger; jeg respekterer og accepterer du har en kæreste, som min kæreste siger er det der betyder noget for ham er at jeg er loyal overfor ham.

• #33   22. mar 2010 han kan heller ikke tale i telefon, når jeg er til stede. han går altid udenfor. eller ringer til hende på vej hjem..

men er glad for at, jeg ikke er den eneste der sys det er mærkeligt.. og tusind tak. til jer alle..

• #35   22. mar 2010 Jeg ville IKKE finde mig i det, kan slet ikke forstille mig nogle kan finde på sådan noget, synes det er SÅ forkert.. Og jeg ved at min mand ALDRIG kunne finde på det..

Bare forleden da vi kørte i bus og han skulle smile til mig fordi vi sad over for hinenden, mark havde klapvognen så han var i siden af bussen og jeg på de alm sæder overfor. Jeg sad så tilfældigvis ved siden af han xés bedste veninde fordi bussen var proppet, og vi smilede så lige til hinanden (mark og jeg )og så kiggede jeg væk, men så samtidig kiggede hende veninden på mark, og smilede så til ham, fordi hun troede han smilede til hende, og det fik han det sådan mærkeligt ved og fortalte mig det da vi kom ud af bussen, jeg viste det nemlig ikke. Han syntes nok det virkede forkert, og nu går hun nok hen til xén og siger at hun mødte hendes x (min fyr) og at han smilede vildt i bussen, hvilket han jo gjorde til MIG fordi vi sad og hyggesmilede til hinanden over Malou og det hun lavede i bussen eller hva man kan sige;).. Så det er jo ikke så fedt for ham at hun tror det...

Men det er da rart nok han fortæller det.. Men i hvert fald, jeg synes slet ikke det er oki at en kæreste skriver sådan ting, og jeg er bare glad for at jeg ved jeg kan stole på min mand .

• #36   22. mar 2010 Havde kontaktet tøsen og bedt hende f**** af helvede til og lade min mand være samt forklaret ham at det er HELT slut med at skrive sådan med andre end dig! Og hvis ikke han ville acceptere det så var jeg skredet! Men er også vildt jaloux anlagt...Det som Jeannie beskriver har jeg gjort for mange år siden, heldigvis var der intet at komme efter!

• #37   22. mar 2010 hvis han har glemt at logge af msn en dag så kan man gå ind og bede den gemme alle hans samtaler et gemt sted i computeren, så man senere når han er logget af, kan gå ind det sted man har valgt, og læse alle samtalerne han har haft på msn med folk -inklusive eventuelle tøser.

-bare et dårligt råd

• #38   22. mar 2010 Bliver altså lige nød til at spørge. . Du lyder altså ikk som om du er i tvivl om der foregår noget "hemmeligt" du skriver at han ikk vil snakke med hende når du er der, ringer til hende i bilen og går udenfor når de snakker osv. . . Men på trods af det virker du usikker på at konforntere ham med de spørgsmål du brænder inde med. . . Man bliver skør over at gå og sætte kulisser op om hvad der sker imellem dem, inde i sit eget hovede og din jaloux side bliver kun værre og værre. . .

• #39   22. mar 2010 Christina - præcis sådan er min kæreste også ! Hans eks. har nærmest forfulgt ham - samme dag som der stod på krak han havde fået nyt nummer skrev hun - samme dag han fik facebook skrev hun! Hun må jo sidde og søge efter hans navn konstant ! Han har så afvist hende ved slet ikke at svare hende eller godkende hendes venneanmodning ! Jeg har så også med tilladese fra ham haft ringet til hende og bedt hende lade ham være !

Synes mange skriver man skal skride - prøv dog at tal med ham om det først ! De ord er kun forbeholdt sin mand/barn og IKKE andre ! Synes dog det lyder underligt mht. at han altid går når han skal snakke i telefon osv. tror inderstinde godt du selv ved hvad dette kunne tyde på - ellers ville du ikke stille spørgsmåltegn ved dette ! Håber på det bedste for jer smiley

• #40   22. mar 2010 Jeg ville nok vælge lige at tage en snak med min kæreste hvis jeg var i din situation. Jeg har en kammerat som jeg har kendt siden folkeskolen og jeg kan da godt finde på at skrive jeg savner ham hvis det er lang tid siden vi sidst har set hinanden, men ordet skat siger jeg kun til min kæreste og min søn.
    Men vi stoler på hinanden og derfor er der ingen sure miner her. Jeg kunne da ikke finde på at være sammen med min ven bare fordi jeg skriver at jeg savner ham, det gør man jo også til sine veninder hvis det er lang tid siden man sidst har set dem.

• #41   22. mar 2010 Jeg havde heller ikke fundet mig i det. Jeg havde for mange år siden en X som også gik udenfor for at tale i tlf eller udenfor min høre vidde, samt en masse andre ting. Ja det viste sig så at være fordi han snakkede med sin kæreste/forlovede som han i øvrigt havde barn sammen med og boede med når han ikke var ved mig, jo jo. Min nuværende dejlige mand på 7 år, skrev også søde og sådanne ting til sine veninder, bad ham pænt om at stoppe det fordi det gjorde mig ked af det og utryg, så det gjorde han, fordi han simpelthen ikke tænkte over at det kunne have den virkning.
    Så at fare ud med bål og brand er måske ikke ligefrem den rigtige løsning. Men derudover, så ville jeg også udspionere ham, låne hans mobil, tjekke msn og net sider, spørge ind til det ved hans venner og hvad der ellers findes af ting man kan gøre for at få vished. Lyder jo ikke lige frem som om han har ren mel i posen.

• #42   23. mar 2010 JEG var gået amok , ! om så det bare var hans søster smiley

• #43   23. mar 2010 det er KUN mig han skal kalde for skat.
    der var på et tidspunkt han kaldte sin veninde for putte.
    og derefter gik han også rundt og kaldte mig det, man føler sig squ ikke "speciel" når man "hedder" det samme som kærestens veninde.

han fik det squ også at vide! fandt mig ikke i det

• #44   23. mar 2010 Anna - jeg ville heller ikke acceptere min kæreste snakkede med eks kærester, men er squ nødt til at finde mig i det smiley Men heldigvis snakker han ikke så meget med hende som han gjorde engang. Nok fordi jeg er HAMRENDE jaloux smiley

• #45   23. mar 2010 linda - netop. eks er fortid! min kæreste er også sådan. selvom hans eks skred fra ham pga en anden kan han ikke være uvenner med hende.
    Den eneste grund til at jeg snakker med min eks det er fordi han snakker med sin eks. Og hvis min kæreste skriver med sin eks, gør jeg det samme, for lige som at dulme jalousien, ellers kommer jeg nok til at sige noget jeg ikke burde sige :s

• #46   23. mar 2010 Min kæreste må godt snakke med sine eks kærester.. og jeg snakker også med mine..
    Men nu har vi osse et forhold hvor vi er 100 % ærlige over for hinanden uanset om det såre modparten eller ej.. (feks hvis vi føler os tiltrukket af andre osv.. ) det er prøvet før.. men vi lagde det på hylden.. for vi elsker hinaden uanset hvad..

men vi har så osse kendt hinaden i 10 år.. og været sammen snart 1 år.. plus da vi var teenagere..

• #48   23. mar 2010 Jeg ville nok tage en snak med ham om det for ville ikke have det godt med det.
    Men er det egentlig normalt at man går rundt og lurer de beskeder som ens kæreste sender til andre?

• #49   23. mar 2010 Lille M - Syntes ikk det kan være rigtigt og tror ikk på forholdet hvis det er nødvendigt at " Tjekke hinanden" ! Men tror desværre der er mange der føler sig nødsaget til det da de er bange for konfrontation. .

• #51   23. mar 2010 Jo hvis man som Lille M skriver lurer. . Men kigger man af nysgerrrighed er det jo noget andet :o) Mig og kæresten bytter tit tlf , så vi deler vores mobiltelefoner, så der er sgu heller ikk noget spændene på smiley Men kender flere par hvor de ikk har adgang til hinandes tlf fordi det er privat hvad der er der i, ej det er altså noget pjat syntes jeg og det har været skyld i mange skænderier hos nogle af de par jeg kender. .

• #53   23. mar 2010 Hos os tjekker vi ikke hinandens telefon - vi plejer bare at fortælle hinanden hvem vi har haft kontakt med i løbet af dagen eller hvis en skriver hvem det er ! Men daniel ville ikke have noget problem hvis jeg tjekkede hans telefon ej heller omvendt smiley

Men kan da godt forstå de der gør det !

• #56   23. mar 2010 Linda - jeg skriver ikke at jeg synes det er forkert, det er der utrolig mange der gør smiley Altså tjekker hinandens telefon, jeg ville også gøre det hvis jeg ikke stolede fuldt og fast på min partner ! Min eks der tjekkede jeg telefonen men nu har jeg ikke behov for det fordi jeg ved Daniel fortæller mig alt..:-) Så jeg forstår det godt !

• #62   23. mar 2010 linda - vil jo heller ikke sige at han er under tøflen, måtte finde mig i det. men så længe de ikke skriver så meget sammen er jeg rolig. Men gid jeg var lige som dig... smiley

• #63   23. mar 2010 linda - det kan jeg godt forstå. Jeg vil heller ikke såres mere og ved faktisk ikke hvorfor jeg gik med til at acceptere hende. Men jeg tror da han fik et nyt syn på tingene da jeg fandt ud af at han havde været ude og spise med hende UDEN jeg vidste det. Og der må jeg nok sige at jeg satte hælene i og overvejede faktisk vores forhold. Og den dag i dag kan jeg stadig smide "mindet" op når vi skændtes. hvilket nok ikke er så smart. Men det sårede mig.

for mig skal tillid opbygges smiley Da jeg, lige som du har været langt nede og folk har misbrugt min tillid.

Kommentér på:
mandens veninde.?

Annonce