Når mor aflyser samvær {{forumTopicSubject}}
Min mand var i amtet for at få samvær med sin datter igen, hvilket han fik uden problemer..
Det første samvær skal forgå hos mandens forældre i jylland, hvor moderen skulle komme over med datteren så min mand kan være sammen med hende, uden moderen (moderen skal sove hos en veninde denne weekend) manden skal være sammen med sin datter lørdag i 3 timer og søndag igen i 4 timer..
Men så i går ringede moderen til min mand og sagde hun aflyste den weekend, fordi når han ikke kan overholde hans del af aftalen behøver hun heller ikke. skal lige siges at han glemte at ringe kl 19:00 torsdag i påsken fordi vi kom på sygehuset med vores fælles søn, men han så ringede fredag formiddag i stedet.
men hun havde allerede mailet til amtet at hun ikke ville komme herover osv, og at hun var sikker på min mand ikke gad sin datter osv..
nå men spørgsmålet er så:
Hvordan står min mand, hvis IKKE moderen kommer over med hans datter som amtet har sagt hun skulle?
og hvad skal han gør hvis hun ikke kommer med datteren?
det står sort på hvidt at hun skal komme her til jylland med datteren..
håber det var til at finde rundt i..
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 303
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 84 Svar: 365
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
Men som de andre siger, der er ikke andet for end at kontakte amtet...
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
Fogden, skal han ringes til eller skal det forgå vi brev? Og skal han så enten ringe eller skrive et brev pr dag altså både lørdag og søndag?? Eller gælder de 2 dage for et samvær?
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
Når mor aflyser samvær