{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
532 visninger | Oprettet:

Når mor aflyser samvær {{forumTopicSubject}}

Min mand var i amtet for at få samvær med sin datter igen, hvilket han fik uden problemer..

Det første samvær skal forgå hos mandens forældre i jylland, hvor moderen skulle komme over med datteren så min mand kan være sammen med hende, uden moderen (moderen skal sove hos en veninde denne weekend) manden skal være sammen med sin datter lørdag i 3 timer og søndag igen i 4 timer..

Men så i går ringede moderen til min mand og sagde hun aflyste den weekend, fordi når han ikke kan overholde hans del af aftalen behøver hun heller ikke. skal lige siges at han glemte at ringe kl 19:00 torsdag i påsken fordi vi kom på sygehuset med vores fælles søn, men han så ringede fredag formiddag i stedet.

men hun havde allerede mailet til amtet at hun ikke ville komme herover osv, og at hun var sikker på min mand ikke gad sin datter osv..

nå men spørgsmålet er så:

Hvordan står min mand, hvis IKKE moderen kommer over med hans datter som amtet har sagt hun skulle?

og hvad skal han gør hvis hun ikke kommer med datteren?

det står sort på hvidt at hun skal komme her til jylland med datteren..

håber det var til at finde rundt i..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.
  • Tagpap brænding 9.000 kr.
  • Beskære, fjerne ukrudt, klippe hæk i forhave 1.500 kr.
  • Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Tilslutning af 2 vaskemaskiner 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når mor aflyser samvær
Kommentér på:
Når mor aflyser samvær

Annonce