{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Trille barnevogn..? {{forumTopicSubject}}

Skal bruge en ekstra barnevogn hvad tror I om denne kender ikke mærket og har købt en brugt barnevogn før som var et kæmpe fejl køb..
Er den men at tage af understelet, og er hjulene små at køre med?
http://www.dba.dk/barnevogn-trille-liggemaal/id-64422638/
Det er denne her jeg har kig på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trille barnevogn..?
  • Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #1   29. jan 2010 Har en veninde som har en trille barnevogn, hun er rigtig glad for den. Og der har ikke været problæemmer med den.

  • #2   29. jan 2010 2 fra min mødregruppe havde trille vogne, og de fortrød begge. Problemer med stellet og hjul der faldt af osv. Pris og kvalitet hænger sammen ;-D Men hvis den kun koster 350, så kan det vel ikke gå helt galt. Den kan vel altid sælges igen som stående dp vogn.

  • #3   29. jan 2010 Skal bruge den i dp men stadigvæk skal den være iorden..

  • #4   29. jan 2010 Men den behøver vel ikke kunne køre for at stå i dp??? Der står da en vogn i min dp uden hjul.

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #5   30. jan 2010 jeg er dagplejer og kan IKKE anbefale trille vognene. Min egen dagplejere vogn var en trille (er ved at købe ny i odder) og den knækkede i stellet 3 gange mens jeg var ude og køre med ungerne. Ikke særlig fedt at vognen knækker mens der sidder 4 børn i den.
    Jeg vil kigge efter et andet mærke hvis jeg var dig.


  • #6   30. jan 2010 Altså nu var planen at det kun er Noah som skal være i den der kan da ikke være 4 børn i en alm barnevogn.. Jo den skal kunne køre da jeg nogen gange henter og bringer i barnevognen.. Tror jeg køber den hvis den ser okay ud...

  • #7   30. jan 2010 Vi har en trille, det er vist en anden model.. Vi har været glade for vores, men efter Oliver er begyndt i dagpleje hvor jeg går ned med ham, ca 20-25 min hver vej, der er den altså begyndt at knage lidt. Vi har haft problem med en skrue der er røget af, men det var bare at sætte en ny i. Ingen problemer med stel eller hjul...

    Troede da man havde en speciel barnevogn som dagplejer hvis man skulle fragte børnene samlet. Ville da ikke tro der var nogen alm barnevogne der kan holde til 4 børn...


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #8   30. jan 2010 det har man også, det er en trille magnum institutionsvogn jeg havde.

Kommentér på:
Trille barnevogn..?

Annonce