{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.719 visninger | Oprettet:

barnevogn - Emmaljunga eller trille ? {{forumTopicSubject}}

halløj smiley

jeg har forelsket mig i en Emmaljunga barnevogn, men fandt så en i mærket trille som jeg ikk kender til, der minder om den, som jeg nu også er blevet lidt vild med.

Men kender ikk rigtig mærket trille, havde en basson barnevogn til supermanden, men har valgt at jeg vil have ny, basson barnevognen var jeg nu os glad for men syntes bare deres modeller er blevet lidt kedelige og minder om den gamle.

Hvad kender i til trille barnevogne, og nogle der hellere vil forslå jeg holder mig til Emmaljunga ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barnevogn - Emmaljunga eller trille ?
  • #1   4. jul 2012 Her har vi en trille barnevogn, og den er så lækker!
    Min datter er nu 7 mdr og vi har ingen problemer haft med den, den hverken hænger eller noget smiley
    Min svigerinde har en emmaljunga og hendes den hænger rigtig meget og hendes dreng er en mdr ældre end Isabell smiley

    så jeg kan varmt anbefale en trille smiley

    Hvilken en har du kigget på?


  • #2   4. jul 2012 Kender desværre hverken trille eller Emmaljunga. Har dog kun hørt dårligt om Emmaljunga fra både brugere/ejere af dem og fra butikkerne. Stellet knirker/piber og bliver frygtelig løs så barnet næsten ikke kan sidde i sen uden den vælter. Da vi var oppe og kigge vippede jeg lige med en spritnye Emmaljunga, og den knirkede allerede i stellet smiley så jeg valgte en basson grande nuovo. Har du set de nye modeller de har lavet i den? For de har da lavet en masse fede i udseende , syntes vi smiley Du kan tjekke dem inde på basson.dk. Plus de har fået en masse nye ting i forhold til den gamle model smiley

  • #3   4. jul 2012 jeg ville personligt vælge trille frem for emmaljunga ;o)

    har ingen erfaring med nogen af dem, bortset fra at vi for 4 år siden valgte mellem trille, emmaljunga og odder, valget blev så klart odder ;o)
    det valg blev det også hvis det var idag, men næste prioritet ville være endten trille eller basson ;o)

    vi har en emmaljunga klapvogn, og har nok bare set mig lidt sur på dem, fordi det er det værste crap vi nogensinde har givet penge for... men som sagt ingen erfaring med deres barnevogne..


  • #4   4. jul 2012
    Vi har en Emmaljunga barnevogn som vi købte for 2 år siden, det er pt ved at blive brugt af barn nr 2 og den fejler INTET, den hænger ikke, er så pæn som ny, ingen rust eller noget smiley Syntes ofte folk siger den hænger, men tror at det kommer an på hvordan man behandler den osv!

    Vi har også købt en Emmaljunga klapvogn (Nitro City) og vi ELSKER den ! Den er så let, flot, nem at styre osv smiley Jeg syntes Emmaljunga er et fantasisk mærke, så det ville jeg klart vælge, ..


  • #5   4. jul 2012
    Ninna - Vores barnevogn knirker altså overhovedet ikke, og den er blevet brugt hver dag i 2 år smiley Vi er flere vennepar som har Emmaljunga og de er altså også ovenud tilfredse ! Jeg har kun hørt "skrøner" om at de er dårlige,..


  • #6   4. jul 2012 Marie: måske nogle er mere heldige end andre? Kender flere der har en Emmaljunga (eller haft) og de har knirket og hængt osv. Og det samme siger demo flere butikker. At se har mange klager over det. Og stod jo personligt og vippede med en sprit ny og den knirkede. Kan kun råde ud fra hvad jeg har af erfaringer osv smiley keg glæder lig vildt til at få min basson grande nuovo i brug smiley for den skulle der kun være plusser på. Både i butikker og via vennepar osv smiley

  • #7   4. jul 2012 Jeg har en trille barnevogn og en emmaljunga klapvogn og vil sige t jeg har været yderst tilfreds med begge dele;0) ja det hjalp dig måske ikke helt så meget men jeg tror det er hip som haps alle kan være uheldige..

  • #8   4. jul 2012 Vi er også kun rigtig glade for vores emmaljunga barnevogn og den skal bruges til næste barn vi venter og fejler intet.. Købte den vinteren 2009.. Og den knirker hverken eller noget.. Har kun hørt godt fra dem jeg kender der har emmaljunga..

  • #9   4. jul 2012 Mange tak for svarene.. smiley Det er vis hips om haps, så tror bare der må kigges lidt mere ;P heldigvis lidt tid endnu til jeg skal have besluttet mig smiley

    er på fra mobilen, og kan ikke lige finde ud af at linke derfra smiley


  • #10   4. jul 2012 Jer hvor at jeres emmaljunga ikk hænger, har i haft pusletasken hængende på styret ?? smiley

  • #11   4. jul 2012 skulle man ikke gerne kunne have pusletasken på styret??? nok et dumt spørgsmål ;O)



  • #12   4. jul 2012 Mange forhandlere siger at man helst ska undgå det, og især med emmaljunga, det fik vi ihvertfaldt afvide dengang vi var ude og kigge på en smiley

    Også derfor vi valgte en trille..


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #13   4. jul 2012 Okay her kommer jeg så og siger trille er fra mit synspunkt en møg dårlig vogn! Den rustede helt Vildt og hjulene faldt af og der er ringe ventilation i den! Min holdte ikk i et år før den blev skiftet ud... Har emmaljunga, købt brugt, og den fejler intet smiley

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #14   4. jul 2012 Lig med emmaen er det ikke et dumt spørgsmål for de fra råder at hænge den på styret smiley

  • #15   4. jul 2012 I mine øjne synes jeg selv at emmaljunga barnevogn virker mere eksklusiv end Trille smiley

  • #17   4. jul 2012 Der hvor jeg var ung pige i huset havde de en trille til den ældste pige på 2 år, og siden hun blev født er der blevet travet lange ture på 4 km hver eneste dag, i skov osv, og den er stadig en god vogn... (:

  • #18   4. jul 2012 Vi har emmaljunga klapvogne og barnevogne og vores hverken knirker eller hænger. Jeg ville til hver en tid vælge emmaljunga frem for trille havde trille til min 2. pige og mage til skod vogn. Den rustede, blev skæv og var bare tung og køre med...

  • #19   4. jul 2012 Vi stod og skulle vælge mellem odder og trille. Men vi valgte trille. Jeg syns den virker mere stabil i stellet end emmaljunga og odder. Plus jeg gerne vil have en med fast kalesche frem der de bløde.. Det ikk lige os. Det der er godt ved trille er ar de har stel hele vejen rundt om kassen hvor det har emmaljunga ikke og det sagde hende i butiikken at man godt kunne mærke forskel når man kom ud og rullede på fortorvet.

  • #20   4. jul 2012 Min svoger og svigerinde købte en sprit ny emmaljunga til deres pige men da deres vogn var omkring 3 mdr fandt de en rustplet og den står indenfor og når pigen er ude og sove står hun under halvtag.. Men tror der er en "dårlig" model af alle barnevogne. Har os hørt om folk der har brugt 11000 på en odder zip og har været utilfreds med den. Så tror bare i skal vælge den vogn i føler der bedst og man kan sige der er vel altid 2 års garanti hvis der skullle ske noget.


  • #21   4. jul 2012 Vi har en trille og er rigtig glad for den ! Willas er snart 7 mdr. Så den er selvfølgelig ikke så gammel endnu.

  • #22   7. jul 2012 Jeg er glad for min emaljunga (:

Kommentér på:
barnevogn - Emmaljunga eller trille ?

Annonce