{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Kontanthjælp og sygdom!? {{forumTopicSubject}}

Hej..

Sagen er den at jeg er på kontanthjælp, kommunen har så siden Torsdag sidste uge ville sende mig på sådan et syværksted her i november måned, men måtte Torsdag melde mig syg da Oliver havde feber, og damen derude sagde at jeg bare skulle komme mandag først, fint nok...
Mandag er jeg så selv syg og manden med, vi har alle lagt og kastet op og har diarré, jeg har så også feber osv, og det har jeg så haft hele ugen her, og føler mig stadig ikke på toppen og har ondt i kroppen og stadig lidt feber...
Så ringer selvfølgelig igen og melder mig syg på syværkstedet og hende koen siger så: Ja, nu skal du se at blive rask, ellers får du ingen penge.. Så tænker jeg HVAD?! ..

- Grunden til jeg ikke er kommet er fordi jeg ikke ville smitte nogen(hvilket det her opkast og diarré virus noget nemlig gør), og var dårlig.. + at min mor har lige fået konstateret svineinfluenza, så nu skal jeg tjekkes om det er det eller om jeg bare har fået mig en rigtig god "alm" influenza!!!

Mit spørgsmål er så, må man virkelig ikke være syg når man bliver sendt ud af kommunen?!! ...
- Og ikk fordi jeg er nervøs fordi vi kan godt leve for min mands penge, og vi er færdige med julegaverne, men kunne da være rart ikke at skulle leve så stramt hele december!! ..

Men hvad mener I?! Må de gerne bare lade vær at give mig penge?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontanthjælp og sygdom!?
Kommentér på:
Kontanthjælp og sygdom!?

Annonce