{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.407 visninger | Oprettet:

Min svigermor ikke særligt sød :-( {{forumTopicSubject}}

Puha må indrømme jeg er ved at være træt af at blive bagtalt af min svigermor smiley jeg har kendt hende i 13 år nu og altid været sød og høflig over for hende.. hun er normalt også sød når jeg er ansigt til ansigt med hende, men hun bagtaler mig en del til min svigerinde (som var min veninde før jeg mødte min mand, så stoler fuldt ud på hende)..
Første "slemme" ting var at hun havde brokket sig over at hendes yngste datter skal ud og rejse med os til april (og datteren er altså 26 år) fordi hun kun vil have hun rejser med hende.. og så havde hun sagt at ja jeg skulle nok lige tjekke med kommunen og passe på at ingen meldte mig, for man måtte jo ikke rejse på kontanthjælp.. min svigerinde svare så at jeg jo altså er på førtidspension og har været det et par år (det er min svigermor også).. nå men det mente hun så ikke kunne passe, for jeg var jo bare møg doven, så måtte jeg have snydt mig til den.. nå tak for kaffe siger man så smiley
Skal siges at hun er syg, men samtidig hypokonder, dvs hun lider hvis man spørger hende af alt og taler aldrig om andet end hendes egen sygdom..

Og her den anden dag snakker vi børn (svigerinden har lige fået barn nr 2).. hun nævner så at hendes mor havde været efter hende fordi hun supplerede med erstatning i starten (fordi han ikke selv kunne sutte pga for kort tungebånd og tog lidt tid før hun kunne malke nok ud).. og svigermor havde så sagt at hun jo ikke skulle overfodre ham.. hvortil hun havde svaret nej, men han skulle altså var sulten især fordi han havde gulsot..
Så havde svigermor så balret ud, ja for jeg tvangsfodrede jo vores datter, selv om hun lige havde spist så tvang jeg flaske i hende fordi jeg ville have hun sov hele tiden smiley a hvad for noget..
Begge mine svigerinder (som har været her en del mere end svigermor) sagde så at det havde de godt nok aldrig set og Karolina da var meget vågen og jeg altid hyggede og legede med hende så det troede de ikke på.. men jeg blev alligevel rigtig ked af det..
Da de var her sidst der var Karolina lige vågnet da de kom, så var hun vågen i 3 - 3½ time sov ca 1½ time og var så vågen til de tog hjem.. så kan ikke lige se hun sover hele tiden.. men hun er altså kun 8 måneder, hun kan ikke være vågen en hel dag uden at sove fordi de er her..
Med tvangsfodre kan jeg kun forestille mig det er fordi at Karolina ind imellem når hun er træt ikke kan fokusere på at tage flasken så skal hun lige overtales men efter første tår så spiser hun altså tilfreds og frivilligt.. presser jeg hende ikke lidt, så vågner hun enten efter 20-30 min og er ked og sulten og får forrykket hele sin søvn rytme.. eller hun ligger 5-10 min i sengen og rumler og begynder at at græde fordi hun opdager hun er sulten.. får jeg hende til at spise, så sover hun derefter glad og tilfreds.. kender jo trods alt min datter..
Og tvinger hende ikke, lokker og prøver at "snyde" lidt, men vil hun ikke, så ligger jeg hende ind at sove uden..
Hvad ville i gøre ? ville i sige noget til svigermor ?? eller bare ignorere det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min svigermor ikke særligt sød :-(
  • #1   2. mar 2012 Jeg vil ignoere svigermoren hvis hun kontaktede mig og vil slet ikke have kontakt med hende hvis jeg ska være ærlig..!!!!!!
    Jeg har følt mig udenfor hos mine under min graviditet.. Og gør det enlig stadig lidt.. Men jeg har holdt mig væk og har sagt til min kæreste at han sku ligge mærke til det og jeg vil ikke komme der hvis det forsatte..!!

Gider ikke bruge min dyrebar tid på sådan nogle mennesker familie/svigerfamilie jeg er ligeglad..!!

• #2   2. mar 2012 Jeg ville tage en snak med hende smiley

At ignorere det ødelægger det bare mere, også hvis du vælger at lade være med at have kontakt med hende.

• * Blyp  *
    * Blyp * Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #3   2. mar 2012 Jeg havde taget røret med det samme og konfronteret (staves?) det hel med hende!!!!

Det går dig på, og det er ikke i orden....

• * Blyp  *
    * Blyp * Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 28
    #4   2. mar 2012 jeg er selv gravid, og min sku da bare liiiiiiige prøve.......Dvs gør hun da ikke, men ja, min svigermor blir aldrig min fulde kop the smiley

• #5   2. mar 2012 jeg ønsker bestemt ikke at fratage min datter kontakt med sin farmor.. tror desværre bare hun vil sige det ikke passer hvis jeg konfrontere hende + hun vil blive sur på min svigerinde som i forvejen har en del familie problemer smiley øv svært

• #6   2. mar 2012 Ingen siger hun ikke må se sine børnebørn.. Men du ka jo lade vær og invitere hende eller tage hjem til hende osv..og så bare lad hende snak hvis det er det.. Og spørger hun dig hvad der er galt så må du jo sige hvad der er galt.. Bare fordi hun er svigermor og farmor ka man sagens vælge hende fra.. Hvis hun ødelægger mere hun gavner.. Min egen mor har jeg valgt fra inden jul.. Hun har ikke set den store siden og vores ny fødte datter har hun slet ikke set overhoved.. Jeg vil slet ikke have kontakt med min mor og det ska mine børn heller ikke..!!!
    Og hun gør det samme OG MEGET værre ting.!!!!!!!!!!

• #7   2. mar 2012 Og kom heller ikke i mine svigerfamilie hjem hvis jeg ikke følte de ku li mig!! Så må martin tage ungerne med derned alene..!!

• #8   2. mar 2012 Pia: Hun siger hende imod og forklare sandheden, hvilket ofte resultere i en fornærmet mor/svigermor.. hvis hun bad hende tie stille ville hun have en mor der ringede grædende rundt til familien som så ville hade svigerinden endnu mere, så heller ikke nemt for hende.. men hun gør sit bedste..

Nadia: Vi tager ikke til hende, hendes hjem er for beskidt og uhygiejnisk, vil ikke udsætte min datter for det.. så ikke rigtig andre muligheder hvis hun skal se sin søn og barnebarn end her.. og som sagt er hun altid flink når vi er sammen, så jo lidt svært..

Linda: Bare svært for hvis min mand tog en snak med hende ville hun jo bare påstå at det var løgn.. og han ville stå i en dum situation..

• #9   2. mar 2012 Min veninde som er nabo når hendes svigermor Ska se børnene snutter hun!! De ka ikke være i rum sammen.. Så går hun over til sin mor.. Hun er ligesom din svigermor tror jeg.. Jeg ville være ligeglad .. Hvis de vil deres børnebørn måtte de bide i det sure æble.. Min søn ser ikke sine bedste forældre det har de valgt pga de ikke ka li deres søn.. Og jeg er ikke sammen med manden mere har ikke været det i to et halvt år.. Og de har valgt deres barnebarn og nevø fra.. Må de jo om..

• #10   3. mar 2012 Linda: Jo han er skam helt på min side.. men da hverken mig eller ham har hørt hende sige det, så har vi jo ingen beviser.. og det ville være hendes ord mod min svigerindes og skabe en masse familie drama.. og der er min mand så samtidigt lidt konfliktsky.. men forstår godt han ikke orker det store familien opgør..

Nadia: Lyder ikke som rare mennesker.. forstår ikke man kan fravælge børn, børnebørn osv..

Pia: Nej hun er ikke nem, hun har altid mega ondt af sig selv og vil gerne have drama og opmærksomhed smiley

• #11   3. mar 2012 Det væreste er at farfar nye kone er social r

• #12   3. mar 2012 Hov sidder på telefonen hun er social rådgiver for børneområdet og har barn i pleje smiley og passer de to andre børnebørn.. smiley så ni. Nye kæreste forældre kalder min for farmor og farfar.. Og han kalder osse Martin for far selvom vi kun har været sammen i 2 år så er det noget han selv har valgt og kalde ham.. I starten var de bedste venner smiley

I dag har vi lige fået en datter sammen som er 4 uger smiley Hvilken min mor eller den gamle sviger familie ved det!!! Heller ikke onklerne ...som osse er gud fader smiley har skrevet på facebook at jeg slettede dem da vi ingen kontakt haved og den dag de vile have kontakt vidste de hvor jeg var boede osv !! INTET SVAR og har forresten os sendt jule kort intet svar jeg forstår det heller ikke..

Kommentér på:
Min svigermor ikke særligt sød :-(

Annonce