Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontanthjælp :(
  • #2   22. okt 2012 Kommer an på husstands indkomsten. Men jeg ville ringe til kommunen og spørge. Så for du et sikkert svar.
    Mvh. Thomas.

• #5   22. okt 2012 Nej jeg skal gerne have revalidering så jeg kan få en anden uddannelse fordi hvis jeg kan få en anden uddannelse kan jeg komme tilbage til arbejdesmarkedet igen. Jeg blev sygmeldt pga. Min kroniske sygdom som der ved at være godt styr på pga.
    Medicin men jeg har får et par mdr. Siden slået mit knæ og skal derfor operere smiley jeg bor sammen med min søns far. Jeg må heller få ringet til kommunen (Sønderborg) og hører hvad vi kan få hjælp til. Det er bare så meget trælst at ryge på Kh og føler mig lidt som en taber smiley

• #7   23. okt 2012 vi får 200kr i tilskud til dagpleje. (og vi har 482.000kr før SKAT om året) .
    Jeg er os på Kontanthjælp.

Kommentér på:
Kontanthjælp :(

Annonce