377 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

jul/ fødselsdag ! hjælp mig jul/ fødselsdag ! hjælp mig

puha sys tiden går lidt stærkt, og så sys jeg bare det er så svært at finde på ønsker til tussen!

vi skal imorgen have lavet en ønskesedel og jeg aner ikke mine levene råd om hva vi skal ønske os til hende, hun må gerne øsnke sig store dyre ting da hun har fødselsdag 2 juledag.

problemet er bare jeg sys hun har ALT.

nogle der har lidt ideer ?

hun bliver 3 år. og der er 3 familier hun for gaver af både jul og fødselsdag. og alle 3 familier er store, hvad skal vi ønske os til hende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jul/ fødselsdag ! hjælp mig
  • #2   9. nov 2009 det er nogle gode forslag smiley nogle af dem vil da blive skrevet på hendes liste smiley

• #4   9. nov 2009 Tøj som hun kan vokse i ! Bøger som i kan læse højt fra ! Men hvis i mener hun har alt - jamen så som Tanja siger - penge i kan smide på børneopsparingen ! Det gavner jo hende selv i sidste ende smiley

• #5   9. nov 2009 bøger har hun også rigtig mange af, og det er så mange at jeg ikke rigtig kan ovwerskue at skal sidde og kigge dem alle igennem for at se hvilke hun har så vi ikke kommer til at ønske os nogle hun har, penge bliver hvert fald også en del af fødselsdags ønskerne, men det sys jeg ikke man kan ønske i julegave smiley men stadig nogle gode ideer smiley også det med tøj havde også været rigtig god ide hvis vi ikke lige havde skiftet HELE hendes klædeskab ud for 14 dage siden hehe smiley det var lidt dumt jeg ikke lige havde tænkt på snart er jul og fødselsdag hehe smiley

• #6   9. nov 2009 Modelervoks : ) Spil der er alderssvarende: evt vildkat med disney figurer, en sækkestol, et bord/stole sæt hun kan sidde ved og tegne/læse/ lege : )

• #8   9. nov 2009 Det er nemlig et kæmpe hit ved børnene : )

Kommentér på:
jul/ fødselsdag ! hjælp mig

Annonce