{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor arbejder du ?
  • #1   14. okt 2009 Jeg er folkeskolelærer. Og er klasselærer for en 6. klasse. Elsker mit arbejde, det er så livsbekræftenden og man får så meget igen. Der er ok med arbejdspladser lige nu, så det er bare i gang med uddannelsen ;o)
    Jeg har en månedsløn på 25.000 før skat. som nyuddannet lærer

• #2   14. okt 2009 hejsa.

jeg er sælger hos telenor i erhvervs afdelingen. jeg elsker mit arbejde og vil ikke have noget andet, det er en stresset hverdag men vi har det godt og tjener gode penge smiley

har min grund læn på 18.000 også har jeg mulighed for at tjene rigtig mange penge i provotion. og det er ikke umuligt.

• #3   14. okt 2009 Jeg er kørsels leder hos Køge Container Service / Affalds centeret Hans E Nielsen smiley
    Jeg ville ikke bytte mit job væk overhoved, da jeg er ansat hos min farmand smiley Og har det som blommen i et æg...
    Lønnen aner jeg faktisk ikke, da det er svingende, for jeg er time ansat og kan næsten selv vælge, hvor mange timer jeg vil have smiley

• #4   14. okt 2009 keg er sygmeld

• tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #5   14. okt 2009 Social og sundhedsassistent på et plejecenter for demente 33.75 timer og 19800 ca i grundløn