{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor arbejder du ?
  • #1   14. okt 2009 Jeg er folkeskolelærer. Og er klasselærer for en 6. klasse. Elsker mit arbejde, det er så livsbekræftenden og man får så meget igen. Der er ok med arbejdspladser lige nu, så det er bare i gang med uddannelsen ;o)
    Jeg har en månedsløn på 25.000 før skat. som nyuddannet lærer

• #2   14. okt 2009 hejsa.

jeg er sælger hos telenor i erhvervs afdelingen. jeg elsker mit arbejde og vil ikke have noget andet, det er en stresset hverdag men vi har det godt og tjener gode penge smiley

har min grund læn på 18.000 også har jeg mulighed for at tjene rigtig mange penge i provotion. og det er ikke umuligt.

• #3   14. okt 2009 Jeg er kørsels leder hos Køge Container Service / Affalds centeret Hans E Nielsen smiley
    Jeg ville ikke bytte mit job væk overhoved, da jeg er ansat hos min farmand smiley Og har det som blommen i et æg...
    Lønnen aner jeg faktisk ikke, da det er svingende, for jeg er time ansat og kan næsten selv vælge, hvor mange timer jeg vil have smiley

• #4   14. okt 2009 keg er sygmeld

• tina w
    tina w Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 155
    #5   14. okt 2009 Social og sundhedsassistent på et plejecenter for demente 33.75 timer og 19800 ca i grundløn

• #6   14. okt 2009 Er ved at læse til pædagog er super glad for det, træls at være på SU men det er det hele værd.. Kan bruge udannelsen til mange forskellige ting..

• #7   14. okt 2009 jeg arbejder på et fjerkræ slagteri....står i en løsfryser hvor vi frysser diverse produkter ind i en frysser og pakker dem når de kommer ud....arbejder fra 7.00 til 15.24 og hhare udbetalt ca 5500 hver 14 dag...det er lidt hårdt men i disse tider er det jo et job

• #8   14. okt 2009 jeg er specialpædagog i en større fynsk kommune, jeg arbejder 32 timer om ugen, planlægger selv arbejdstiden og det meste af indholdet, jeg er meget glad for mit job , som er afvekslende og for det meste sjovt.
    ligenu arbejder jeg med to udadreagrende banditter smiley og en lille forsigtig-mus.

Jeg ved faktisk ikke hvad jeg tjener pr mrd, men jeg har ca 355000 pr år inkl. pension og tillæg.

• #9   14. okt 2009 jeg går på uddannelsen som teknisk designer - lidt hårdt pt da der ingen lærepladser er pt. Men jeg håber da på at få en læreplads når jeg kommer tilbage - efter jeg har klaret grundforløbet - igen...

• #10   14. okt 2009 jeg er lige blevet uddannet Negletekniker.. og er igang med udd som pædagogmedhjælper

• #15   14. okt 2009 Jeg er studerende på SU, men arbejder i Legoland ved siden af. Det er super hyggeligt og livsbekræftende. smiley

Jeg er faktisk ikke klar over hvad jeg får udover de faste 2500 kroner i SU, da arbejdstiderne i Legoland er skiftende.

Kommentér på:
Hvor arbejder du ?

Annonce