Uheldige kommentare til graivde {{forumTopicSubject}}
Hej
Tænkte på, hvilke uheldige kommentare har I fået i løbet af jeres graviditet?
Jeg kan godt starte.
Jeg har været og er det stadigvæk lidt i tvivl omkring alt det her baby noget og omkring mine egne føleleser. I starten var jeg meget svingende. Den ene dag kunne jeg glæde mig og den næste være dybt ulykkelig.
Mine forældre kommer så på besøg en dag, hvilket var en af mine off dage. Det ender med at de køre hjem igen (140km) efter ½ time, fordi min mor ikke fattede jeg ikke gad høre ihh og åhh og værelset skal indrettes sådan og sådan. Gudølme om hun så ikke skriver til min kærestes mobil tlf at jeg nok havde en depression og han skulle sørge for at få mig til en læge.
Hvad fanden bildte hun sig ind. Jeg blev bare SÅ sur og endnu mere ked af det, da jeg læste hvad hun havde skrevet.
Sådan har det været hele vejen igennem. Når man så har prøvet at forklare hvordan man havde det, fattede hun ikke en skid og tværrede bare endnu mere rundt i det. Nej nej man kan ikke være ked af det, man kan kun være jublende lallende glad hele tiden og synes at alt er super fedt. Som om hun har/havde glemt alt om humør svingninger...suuuk...tak for støtten....
Jeg arbejder inde på et plejecenter. Da beboerne sidder og spiser, havde jeg sat mig ved computeren for at hvile mine ben. Så høre jeg en af de ældre herre sige. Hvor er hun bare doven. Hmm ja man er helt vildt doven når ens ben er hævede og tunge og trænger til at sidde ned hmm ja helt sikker doven..
Eller kollegaer der har sagt "du er da ikke så stor" hmm nej vel jeg føler mig heller ikke som en flodhest nej nej. Og når man så høre det igen og igen og fra lægen ved et tjek op, så begynder det at gå en på. Især fordi man har tager 7kg på pga rygestop og 6kg pga baby.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 455
Eller Gud hvor er du blevet stor siden sidst...
Ja HALLO... det er meningen...
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
Er glad for at det var på en go dag, og en af de "lalleglade" kollegaer, ellers var jeg da nok blevet lidt stødt...
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 146 Svar: 1.065
apr 2008
Det problem har jeg heldigvis ikk... Det er kun min veninde der mener at den SKAL sparke hver gang hun lige lægger en hånd på.. Så det overlever jeg nok...
apr 2008
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
gaaaah der blev jeg godt nok lidt ked af det må jeg indrømme...
og hver gang min svigermor ser billeder af min mave, siger hold da op hvor er den da blevet stor, eller hvis hun ser den på webcam siger hun så kom der lige en mave i vejen. i starten sagde hun at nu når den var så stor, var det helt sikkert tvillinger
ihhh jeg hader de kommentar folk kommer med....
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 72 Svar: 233
Men sådan er jeg bare..
mar 2008
mar 2008
Den med tvillingerne har jeg også fået smidt i hoved et par gange..
Tænkte bare, hvad fanden regner du med, jeg er stat til om 2 uger, hvis det var tvillinger havde jeg nok sagt det haha
Så tor var min mave 14 dage før jeg fødte, fødte 1 dag før termin..
http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=833
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 64 Svar: 1.160
Og man som er "udefra" tænker ik over tingene er så "belastende" for de gravide.. Det med at sige om man ik er blevet lidt tyk osv.. Det ku jeg også selv finde på men det er nu mere for at sige det i sjov og for at lave lidt pis med det hele.. Har aldrig ment det ondt.. Og troede nu også at det ville hjælpe på humøret =)
Men blev da lige så klogere
mar 2008
Nemlig hehe
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
Eller så får man den der... hvem er faren ??? ja det er jo så min eks.. vi var altså sammen da jeg blev gravid og det var planlægt !
mar 2008
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Min den værste ; "Hvad, er du gravid eller hvad ?"
Den fik jeg for kun 1 uge siden sidst og er altså uge 37+6 idag ;s
Jeg er en bette pjok ;D
jun 2008
Øh neeej , jeg skal så have en pige
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
den eneste der rigtigt kommenterer det er min kæreste og han synes jeg bliver smukkere og smukkere og kommer med komplimenter hele tiden - og det er lækkert!
det med at folk skal røre maven og specielt uden at spørge først - snitterne væk tak! det er da heller ikke fordi man render rundt og gramser på dem
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 102
Fik også mange blikke, mest fra ældre mennesker, som nærmest virkede forargede... Ja, jeg var "kun" 20 år, men det var vel ingen sensation, og det gjorde lidt ondt...
Synes de mest trælse kommentarer er fra folk som enten prøver at være sjove, eller ikke har børn selv, sor man er rimelig nem at såre i den tid...
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
jun 2008
louise S ; jeg er blevet scannet , og jeg skal have en pige - folk spørger ikke om jeg skal have en dreng , men siger ; du skal da vist ha en dreng .
har ovenikøbet måtte diskutere det med en der bare blev ved som bla kom med ; jamen det er jo tydeligt med den mave at det er en dreng
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 10 Svar: 253
Det VÆRSTE var dog da jeg i uge 20 fik nogle krampe ligne smerter i maven så mig og min kæreste tager en taxa til sygehuset og da jeg ser lidt forpint ud spørger taxa chauføren " til fødegangen??" ja tak jeg har så lige 20 uger igen..
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 102
En ældre dame kommer hen og lægger sin hånd på min skulder og siger "Åh din stakkel, er du sendt ud og gå for at sætte fødslen i gang??" Der vrælede jeg bare! Hormonerne fløj rundt i kroppen og var bare træt af at ligne en HVAL! :):):)
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
mar 2008
mar 2008
Uheldige kommentare til graivde