{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Min Storesøster. :( {{forumTopicSubject}}

For at folk kan følge med. så er det mig fra dette indlæg
http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=21418

Jeg har en meget god storesøster, og vi er tæt knyttet da nu jeg har været syg osv. Men lige siden hun har fået afvide at jeg er gravid (hun troede hun skulle blive den første, til at få børn) har hun bare virkelig været OVERBEKYMRET, MEGET overdrevent. og hold op hvor er det irriterende. Jeg forstår godt hun muligvis er jaloux over at jeg kom først. men jeg kan fandme ikke gøre for det. Nu sidder hun og mailer LANGE breve til mig hver dag og skriver alt lige fra "husk det, du må ikke gøre det, husk du må ikke spise det.. osv" jeg bliver rent ud sagt SINDSSYG I KNOLDEN! jeg prøver venligt at forklare til hende at nu har jeg vidst det i over en uge og jeg har en stor vennekreds der skal føde/har født som kan give mig de RIGTIGE råd. Og jeg har skam undersøgt ALT hvad jeg kan komme i nærheden af.
Jeg kan slet ikke lukke munden på hende og gøre hende tilfreds. Jeg havde skrevet en fin note på facebook om at jeg startede med at tackle hele situationen meget hård og at min test "desværre" var positiv. Men nu allerede en uge efter kan jeg se det som en gave fra gud!
Men det er ikke godt nok. Min søster ødelægger bare mit humør. fordi jeg føler hun ikke stoler på jeg kan klare det. Måske er jeg lille og vild og har taget spontane beslutninger men fandme ikke om jeg ved hvad en lille baby er og hvilket ansvar der følger med.
Jeg kunne blive ved med at skrive hvad det er hun skriver til mig. for det er virkelig slemt.
Hvis det havde været en veninde, havde jeg simpelthen skrottet hende med det samme for det er ulideligt at høre på. men hun er altså min søster og jeg holder meget af hende. men nu er hun altså for meget..

Endda ødelagde hun mit glade humør da jeg kom hjem fra lægen og havde hørt min baby's hjerte.

det sidste jeg skrev til hende var pænt at jeg ikke gad snakke om det, for jeg vidste det alt sammen godt og jeg skulle nok spørge hende hvis der var noget hun kunne hjælpe med.

hvad kan jeg ellers gøre for at jeg ikke bliver "uvenner" med hende.

håber i vil hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Storesøster. :(
Kommentér på:
Min Storesøster. :(

Annonce