{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Velgørenhed! {{forumTopicSubject}}

Hejsa!
Folk der ikke holder sig til emnet bliver udstemt.
Er du for eller imod velgørenhed?
Hvorfor?

Så lige der var en der havde oprettet en meget fornuftig tråd, med tilbud om at melde sig til at blive PlanFadder. (På Baboom)
Folks svar på hans tråd var "Skrid", "fis af" osv. Hvilket jeg slet ikke forstår.. Hvis man ikke vil støtte velgørenhed, så tag dog bare at smut selv, istedet for at bede andre om at smutte.
Hvad gør i når i er på gaden og der kommer en over og henvender sig om velgørenhed? Råber "SKRID" eller hvad? Det er da fint nok at gå udenom, men at tilsvine folks valg om at støtte andre mennesker fatter jeg SLET ikke..
Jeg er selv medlem, af WSPA, Unicef og planfadder.

Det er samlet ca 250kr om mdn, som sikre folk og dyr et lidt bedre liv. Og det er 250kr som jeg alligevel ikke har brug for. Så hvorfor ikke give dem til andre.

Kom med jeres mening til mine spørgsmål smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Velgørenhed!
  • #1   5. aug 2009 Jeg betaler til kræftens bekæmpelse.
    Ikke mere end det. Syns det er ok de prøver at hverve nye medlemmer, men også en smule irriterende når de stopper en på gaden, plejer bare at sige pænt nej tak.
    Hvis jeg ville betale til noget mere, ville jeg nok selv undersøge og så betale til det jeg finder bedst

• #2   5. aug 2009 Jeg er hverken for eller imod, jeg har ikke pengene til at give til alle der spørger, men har ikke noget imod andre gør det..

Selv er jeg med i hittekilling.dk hvor jeg yder frivilligt arbejde, og betaler for at være medlem, jeg kan følge med i hvad mine penge bruges til helt gratis, og hjælpe når jeg kan..

• #3   5. aug 2009 Jeg støtter ikke velgørenhed. syntes e´jeg nemt kan bruge pengene et andet sted. men havde jeg råd ville jeg støtte kræftens bekæmpelse..

• #4   5. aug 2009 jeg støtter mødre hjælpen da jeg ikk har ret mange penge og jeg nyder selv godt a butikken og da jeg selv stod i en svær periode så gik jeg der ned og købte billigt men pænt tøj til min søn

jeg syntes at børn og enlige mødre ska støttes...
    er selv enlig mor og ved hvor svært det ka være så derfor støtter jeg der med enten lidt penge eller noget pænt og uplettet tøj så det kommer andre til gode og hjælper dem og deres økonomi...

ryster pænt nej på hovedet til dem der står på gaden og vil sælge da det er noget jeg finder ireterrende at blive stoppet 6-20 gange på en lille tur rundt og kigge i butikker

• #5   5. aug 2009 Spændende med svar.. Prøv at se diskutionen på BaBoom, under samme navn .. Ooh my ..

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #6   5. aug 2009 støtter kræftens bekæmpelse og ikke andet..
    Bryder mig ikke om at folk kommer op til mig på gade for at få penge ud af mig til alverdens fonde. så når jeg ser dem, går jeg pænt udenom dem.
    vil helst selv sidde hjemme og finde ud af hvad jeg vil støtte uden at folk pedutter mig at tage stilling til det på gaden.

• #7   5. aug 2009 jeg støtter mødrehjælpen da jeg selv har haft rigtig meget glæde af det, og derfor gerne vil andre skal have den mulighed..
    støtter ikke andet da jge ikke har råd, men hvis jeg havde ville det være kræftens bekæmpelse.
    ang den på gaden er jeg lidt ligeglad men går pænt udenom dem selv..

Kommentér på:
Velgørenhed!

Annonce