{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis du vandt 5 mio?
  • #1   7. dec 2011 Ville nok også købe et lille hus i nærheden til min mor. Og en hund til hende.

• #3   7. dec 2011 jeg ville shoppe amok, købe hus og ny bil og rejse smiley

• #5   7. dec 2011 Jeg ville bare gerne have eet hus til os!! smiley

• #6   7. dec 2011 Camilla - En fransk bulldog har jeg ofte billigt til salg.. haha.. Så du skal bare fange mig på det rigtige tidspunkt, så som når han forpester hele huset med sine klamme prutter eller når han snorker mig ind i øret om natten smiley

Jeg ville betale gæld.
    Købe en ny bil.
    Smide udbetalingen + lidt til på et hus.
    Så ville jeg tage på ferie.
    Give min mand lov til at gøre sin arm færdig (hos tatovøren)
    Og helt sikkert shoppe amok.

• #8   7. dec 2011 Han er hanhund med stort HAN... smiley

• #10   7. dec 2011 Først og fremmest ville jeg betale min mors gæld ud.
    Så ville jeg købe mig et hus og en bil, også et kørekort smiley
    Skulle nok også lige bruge et par tusinde på tattoveringer smiley

Resten ville jeg sætte i banken smiley

• #11   7. dec 2011 Camilla - Har det hjulpet? Vi har også snakket om at få klippet kuglerne på ham. Men det hjalp ikke på vores gamle hund, så vi er lidt i tvivl om vi skal gøre det.

• #13   7. dec 2011 Camilla - Ja, kan godt være det er ved at være sidste chance hvis det skal hjælpe..

• #14   7. dec 2011 Jeg ville betale min kærestes gæld ud på huset
    vælte huset og bygge en ny på 4 etager, så jeg kan få udsigt til limfjorden.
    købe en ny bil
    og resten skal gemmes

• #15   7. dec 2011 sælge huset og bygge nyt vedligeholdsle fri og billig i drift, samt en ny bil, og hvis det var flere tilbage ville jeg nok investere dem i et sommerhus.

• #16   7. dec 2011 SPÆNDENDE smiley

• #17   7. dec 2011 Hvis vi vandt 5 mio.
    Vil betale vores gæld
    byggehuset lidt mere om end vi har planlagt til foråret
    købe en nyere lille økonomisk bil
    få lavet lidt på manden´s folkevogn bobbel
    og gemmes resten af pengende

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #18   7. dec 2011 Jeg ville:

Sørge for et godt sted at bo til os.

Og nok tage ud og rejse

og shoppe amok. Nye møbler og den slags.

Er så glad for min bil så den bliver ikk skiftet ud....

Ville jo self også få gæld ud af verden ved mig og kæresten, men betaler ikke andres gæld =)

• #20   7. dec 2011 Vi er vist ret enige smiley nice..

• #21   7. dec 2011 Uhh 5 mill rækker jo ikke ret langt idag .

Jeg ville sælge huset og bygge et nyt. Sælge begge biler og købe 2 lidt mere økonomiske. Manden har længe ønsker sig en turbo til motorcyklen selvom jeg syntes at 299 på toppen er rigeligt.
    Så ville jeg tage på ferie og shoppe og hvis der var noget tilbage skulle det ind som opsparing smiley

• #22   7. dec 2011 Jeg ville betale min lillebitte gæld (under 10.000)
    Købe et lille hus med en stor have, og lægge penge til side til rengøringshjælp!
    Købe en ny bil.
    Købe et kamera.
    Shoppe lidt til mig og sønnike.

Og få investeret resten i rimelig sikre ting, og låse en del af pengen til min søn, når han bliver ældre smiley

• #24   7. dec 2011 Jeg ville:

Betale mit SU lån ud
    Lave børneopsparing til Liam, og sætte penge til side til hans konfirmation
    Købe en lille gård til os
    Og en nyere bil

Resten ville jeg lade stå i banken - der kommer måske dårlige tider hvor man får brug for dem smiley

• #25   7. dec 2011 Jeg ville betale vores gæld og min mors og fars. Jeg ville fortsat blive boende i vores lejlighed da den er så billig.. jeg ville tage familien med ud og rejse, shoppe smiley
    lade resten stå og trække renter og ellers bare leve som vi plejer smiley

• #26   8. dec 2011 jeg ville købt et skab fyld af nyt tøj til mig selv og min mand og emma, så ville jeg gå til frisør og få ordnet mit hår,

vi har hus og bil og ville bestemt ikk betale vores gæld for såd er ingen fradrag mere, så ville jeg forkæle min familie med et lille beløb tro det 70.000 kr man må give uden og betale skat af det, så vil jeg købe lidt sko og vinter støvler og alt det man ikk har råd til på barsel hihi.. og resten ville blive gemt i banken...

• #27   8. dec 2011 det snakker vi tit om herhjemme .. smiley godt nok lidt større beløb men med 5 mill vill jeg betale vores gæld, jeg ville sælge vores bil og købe en lidt nyere, ikke noget stor og fancy men en ganske alm familiebil da den og skal betales når der ikke er mere af de 5 mill.. så skulle kæresten nok os have en motorcykel og jeg ville have en finsk lapphund smiley

• #28   8. dec 2011 jeg vil give min far og mor en god slat penge halv mili hver måske lidt mere + svigerne en til deling. så vil jeg betale vores gæld ud, også vil jeg lade dem stå og vokse et sted smiley

• #29   8. dec 2011 en halv til deling*

• #30   8. dec 2011 HEr ville jeg nok:

- Betale alt vores gæld ud
    - Ligge pænge til sidden til mit drømme bryllup
    - Rejser
    - Give min mor en sjat da hun har sclerose og kan af den grund ikk arbejde og har ikk ret mange penge
    - forkælle mine børn med tøj og lejetøj
    - Forkælle min kæreste på alle måder
    -Købe et hus
    - Kørekort til mig
    - en bil som er billig økonomisk.

Men jeg overvejer at købe en lotto til på lørdag hvor den vil være på 123milioner.

• *Maj* .
    *Maj* . Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
    #31   8. dec 2011 Uhh, 5 mill....

Tror først jeg ville råbe YYEEBIIEE, og gå i traume på sofaen i 5-20 min. smiley

1. Betale vores gæld ud.
    2. Give min "kære" bankrådgiver fingeren. (uh, den søde skadefro fryd, Muahaha)
    3.Finde en ny bank der ville hjælpe med at investere en pæn del af pengene fornuftigt.
    4. Kigge på ejendomme som en gal.
    5. Købe ny ekstra bil.
    6. Forære hesten til hendes passer. Bare tanken om tøsens udtryk vil være himmelsk.
    7. Gøre min uddannelse færdig efter barsel, uden økonomiske kvaler.
    8. Leve lykkeligt til vores dage ende. The End..

Kommentér på:
Hvis du vandt 5 mio?

Annonce