Tom, træt og øm... {{forumTopicSubject}}
Denne weekend har altså ikke været noget at råbe hurra for...
Jeg er simpelthen så totalt energiforladt. Jeg har sindsygt ondt i min lænd ( har altid haft dårlig ryg ) har svært ved at rette ryggen ud og ligner en idiot når jeg går.
Jeg er træt og føler mig helt tom indvendigt.. Jeg har slet ikke noget at gi' af.... Snerrer af mand, børn og dyr og har samtidigt dårlig samvittighed over det.
Har virkelig prøvet at vride de sidste dråber overskud ud af den karklud der er mig idag - For at Malik ikke bare skulle ha' en dag hvor mor var en sur lortemor..
Tror at det er de kontinuerlige rygsmerter der gør at jeg bliver så pirrelig og kortluntet og også lidt ked..
Har haft mange smerter i ca 2 måneder nu.
Og jeg skal jo "bare" lave rygøvelser, men for mig er det ikke "bare lige sådan".. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har virkelig svært ved at få gjort nogle ting der er gode for mig selv.
Synes at jeg giver alt hvad jeg har i mig for at børnene har det godt. Og når det så er tid til mig selv så er der ikke noget tilbage i posen.
Manden er sød og forstående men jeg véd at han selvfølgelig også er træt af at glo på en distræt og irritabel Stine....
Puha, kender i det ?
Jeg synes ikke at jeg plejer at ha' det sådan her.. Ikke at jeg nogensinde har været Frk.Overskud, men synes godtnok at jeg har % af alt..
Det eneste jeg har lyst til i disse dage når jeg ikke skal sidde og glo på ungerne det er at ligge på sofaen eller sidde og sumpe ved computeren...
Alt andet bliver gjort med besvær.
Skod........
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Er bare en rigtig kedelig periode at skulle igennem.. Er du også bare træt og kan ikke rigtigt tage dig sammen til noget ?
Og jo tak, håber jeg også..
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 100 Svar: 1.273
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Håber lidt det har noget med vejret at gøre, for så vil det da betyde at når solen rigtig kommer tilbage så følger humøret forhåbelig med.
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Christina - Puha, ja det er mine smerter beskrevet. og alt i slowmotion kan jeg skrive under på. Det er sindsygt belastende. Bare det er skulle tømme opvaskemaskinen er besværligt fordi at det er sådan en skæv stilling man står i...
Og hver gang jeg skal bare på min kæmpebaby der vejer 12 kg , er jeg også lige ved at krepere *G*
Louise - Tager Ibumetin og Pamol, men vil heller ikke over-æde piller hele tiden så det er kun når jeg slet ikke kan noget jeg tager dem. Burde nok tage dem hele tiden når jeg har det sådan...
Victorias mor - Ja det kunne måske også godt være noget med vejret. De kloge siger jo at man bliver energiforladt i denne årstid. Glemmer det bare selv.
Ja lad os få noget sol og varme
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
nov 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 1 Emner: 142 Svar: 1.532
hvis du har tid så lav noget aerobic i fitness.. det er en time et par gange om ugen og det hjælper ret meget. det gør dig ikke 100%problemfri men det er rart og man blir frisk og styrker din ryg og lår. eller også begynd at svømme..
Tom, træt og øm...