{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor spare i ?
  • JP
    JP Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 32
    #1   12. apr 2016 Vi er to voksne og har et husholdningsbudget på 2500 kr.
    Vi laver madplan og handler to gange om ugen- en gang til madplan og en gang med brød og mælk
    Steder man kan spare:
    Spar på strømmen - sluk lyset, når man går ud af et rum, sluk alle apparater på kontakten, hiv opladerne ud, når de ikke bruges.
    Spar på det varme vand og tag kun korte bade.
    Skru ned for varmen - tag tykke strømper på.
    Kig på jeres forsikringer - kan det gøres billigere andre steder? Er I overforsikret?
    Billigere internet - skift udbyder og/eller skru ned for hastigheden
    Drop Netflix, HBO etc
    Skær i mobilforbruget- få et mindre abonnement
    Drop TV-pakkerne
    Tag cyklen i stedet for bilen, når det er muligt. Sælg bilen og tag bussen

• #2   12. apr 2016 Hvor er det billigste sted at handle ?

• #3   13. apr 2016 Jeg laver ikke madplan og vi har husholdningsbudget på 3500,- om måneden.

Jeg handler ALTID i netto, det spare jeg rigtig mange penge på fremfor andre daglig vare butikker smiley

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #4   17. apr 2016 Jeg handler også kun en gang i uge, det spare jeg meget på. Det er forskellig, hvor jeg handler henne.

• Mia N
    Mia N Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 1 Svar: 1
    #5   17. apr 2016 vi er 2 voksne (og 1 hund) og vi laver madplan og handler for det meste kun 1 gang om ugen.. og der handler vi for MAX 500,- pr gang
    og vi handler stort set kun i Rema 1000 smiley der kan vi handle forholdsvis Øko til ok penge (det er der vi har valgt at ville prioritere) og der kan vi også købe godt hundefoder til vapsen smiley

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #6   20. apr 2016 2 voksne 1 barn og 1 hund uge budget 5-600
    Jeg arbejder i Rema 1000 så vores indkøb bliver klaret der smiley
    Vi har skiftet alle apparater og lyspærer ud med LED. Det har vi sparet en hel del penge på.

• #7   3. nov 2016 Vi bor tæt på tyskland, så vi handler altid ind der.
    Vi har to frysere, en stor skabsfryser og en mellemskabsfryser. Vi handler ind for 1500 kr og så er begge frysere fyldt med kød, pålæg, og div kartoffler, grøntsager, mm.
    Vi har til 3 mdr i en fryser.
    Små indkøb som brød, mælk, ris, pasta osv foretager vi altid i aldi , rema, eller netto.

Vi køber af og til brugt tøj. Tanker bilen om morgenen når det er billigst, køber rul selv tobak, bager selv kager og div og fryser ned, går efter nedsatte varer i supermarkedet.

Derudover har vi foretaget boligforbedringer i form af ny dampspærre i alle rum. Samt lagt dampspærre under gulve.
    Vi har købt et hus der har brugt 48.000 kr i året på opvarmning, og efter dampspærre, tætning af lister ved gulve og vinduer, nyt puds indvendigt, osv har vi et årligt forbrug på 12-16000. Kr.

Husk at slukke lyset, sluk bruseren når du sæber dig ind, sluk vandhanen når du børster tænder. Kold vand i køleskabet. Tør tøj udendørs, skift pærer ud med led eller energipærer. Skift el apperater ud med A+ eller lavenergi. Vask hverdagstøj tøj på 30 grader. Vask store ting op i hånden. Osv.

• #8   19. nov 2016 Efter 7 år hvor jeg har stået for familiens økonomi, har jeg fundet ud af at Rema1000 er 100% det billigste sted at handle stort ind til hele ugen.... Og jeg hader at bruge for mange penge på mad, vi lever godt men vi kan bedre lide at kunne købe lækkert tøj eller tage på tur i weekenden end at alle pengene ryger på mad. smiley

Kommentér på:
Hvor spare i ?

Annonce