{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.795 visninger | Oprettet:

Niklas J
Niklas J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hjælp til recaro young profi plus 0-13kg autostol {{forumTopicSubject}}

vi har kigget på denne stol. men da vi var ude og snakke med forhandleren sagde hun at den meget hurtig bliver for lille pga. den er meget smal ved skulderen. er det rigtig ??
for med det samme fandt hun en anden stol der ligende en del men den var dog næsten 1000.- dyre.

håber der er nogen der kan hjælpe..'
Hilsen Niklas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til recaro young profi plus 0-13kg autostol
  • #1   25. jan 2013 Jeg syntes at den blev ret hurtigt for lille ved skulderne..
    Vi måtte skifte 14 dage før han blev 9 mdr.. Han kunne sidde selv, men han vejer langt fra 9 kg

• #2   25. jan 2013 Vi har købt den nye model i recardo. Den er ikk i brug endnu. Men den skulle være bredere og længere i ryggen osv smiley den skulle være meget forbedret også noget andet stof som er mere åndbart

• Zitta
    Zitta Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 36
    #3   25. jan 2013 Ja den bliver alt for hurtigt lille. Vores dreng er kun 4 måneder og han kan ikke være i den mere, så vi har været nødt til at leje en anden autostol 0 - 9. Det var både i længden og i bredden det var galt... Skod stol, helt ærlig.

• Niklas J
    Niklas J Tilmeldt:
    jan 2013

#4   25. jan 2013 hvad hedder den nyde recardo stol ????

• #5   25. jan 2013 Vi havde den og sønnike kunne som 5 mdr fylde den helt ud og sad ikke godt i lejede en rømer.

• #6   26. jan 2013 Hej,

Det et korrekt, at den bliver alt for lille.

Lyder lidt vildt at en anden skulle koste 1000kr mere. De fleste babystole koster omkring de 1200kr og så kommer der base til, men den skulle i vel også ha haft til Recaro.

Jeg vil anbefale jer, at se nærmere på maxi così pebble, da den har en god sove funktion eller også rømers eller cybex - faktisk næsten alle andre end Recaros smiley

• #7   26. jan 2013 Et alternativ kunne være denne http://www.autostol.dk/model/brio-primo/ - den har jeg set på tilbud inkl base til 1200-1500kr - kan ikke lige huske hvor, men det finder jeg lige ud af.

• #8   26. jan 2013 Vi kiggede også på den fra brio. Men den er virkelig af billig kvalitet. Totalt hård. Og stoffet er lavet af noget der minder om et telt. Den virkede rigtig dårlig. smiley

• #9   26. jan 2013 Jeg skal li se hva vires nye recardo stol hedder når jeg kommer hjem. Men den skulle altså være væsentligt forbedret

• Niklas J
    Niklas J Tilmeldt:
    jan 2013

#10   26. jan 2013 Matilde::: det må du meget gerne

• Niklas J
    Niklas J Tilmeldt:
    jan 2013

#11   26. jan 2013 Kristian K :: vi har også kigget på cybex aton 2 da vi har hørt at den skulle være rigtig god.

• #12   27. jan 2013 Det er også en rigtig god og sikker stol.

Der er ikke så mange af babystolene, som direkte er dårlige (udover recaro), så de andre fra Maxi cosi, Römer eller Cybex er rigtig gode valg.

Sikkerhedsmæssigt er de næsten på samme niveau og de små forskelle der er, er ikke af betydning.

Forskellene er, som jeg ser det, hvor meget de enkelte stole kan komme ned i sovestilling, så barnets hoved ikke "hænger" når det falder i søvn og her er Maxi-cosi modeller bare bedre end de andre, da de kan komme helt ned - hvis de sættes i en base.

Jeg regner med, at finde en weekend indenfor de næste uger, hvor jeg får en Cybex Aton 2, Maxi Cosi Pebble, Cabriofix, Römer Baby safe plus 2 og en recaro ind og så laver jeg en test af dem og kommer med min vurdering/anbefaling af dem og hvilke stol jeg synes er bedst.

- men der går lige et par uger, da jeg ikke har tid før.

Kommentér på:
Hjælp til recaro young profi plus 0-13kg autostol

Annonce