{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.423 visninger | Oprettet:

Legehjørne i stuen.. {{forumTopicSubject}}

Jeg vil til at igang med at lave et fast legeplads i stuen til Viktor, lige nu har han hans måtte foran sofaen og tv, men der er efterhånden for lidt plads til alle hans sager og efter som vi har stor stue er der nok muligheder.. Så han ska rykkes hen ved siden af sofaen hvor jeg så har plader om at købe nogle flere måtter og sætte sammen ( det er de der puslespils måtter som man kan bygge videre på) men hvad har i til opbevaring af legesager og hvad har i af ting inden i stuen til jeres børn? Når han bliver større ska han også have et lille bord og stole ved hans lege plads i stuen.. Men søger ideer og evt. Billeder af jeres legehjørner i stuen så jeg kan lave det rigtig fint og en integreret del af stuen uden han føler sig uden for smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Legehjørne i stuen..
  • #1   3. okt 2010 har udover det du fortæller en "sækkestol" lige ftboy bare købt i føtex til 200-. som lillemanden nyder at slappe af på smiley div. bamser og så legetøj.. og nogle kasser han tager legetøjet ud af hvor jeg putter det i.. synes han er sjovt i tiden.. ja, ved ikke hvor gammel viktor er.. min dreng er kun 9 mdr.. så det meste af babylehetøjet er stadig sjovt.. så indtil videre er det dét der er smiley

• #2   3. okt 2010 begge mine har også haft (freja har stadig) legehjørne i stuen. og legetøjet er bare i baljer/kasser/fletkurve osv. og så skifter vi ud engang imellem. dog blir det i løbet af dagen hokus pokus legetøj over det hele og så må vi være henvist til et hjørne smiley victor har ik noget legetøj i stuen, for så drukner vi i det og han er glad for at bruge hans værelse, men han må jo gerne tage legetøj med ind i stuen og det gør han også smiley

• #3   3. okt 2010 Nej vi har kun en voksne sækkestol og det bliver vist for voldsom, så vil da vist lige ud og kigge efter en til børn.. Jeg ska vist også ud og ha' købt nogle at de smarte plastic baljer til alt hans lege tøj smiley ja efter at han er begyndt at kravle er legetøjet også spredt ud over hele stuen..

Hva har i som underlag? Vi har trægulv og det er jo lidt koldt så vil gerne have nogle flere måtter så det isolere lidt for kulden..

• #4   3. okt 2010 i vores gamle lejlighed havde vi også trægulv og der havde han de der puslenogle i også har og så lagde jeg bare tæpper under. nu har vi gulvtæppe, så freja har en pusleplader og legetæpper uden noget under.

• Susanne H B
    Susanne H B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 23 Svar: 204
    #6   4. okt 2010 Malthe havde en arbejdsbænk/hvis pige ku køkken være ide
    Det ku han ha lidt at yndlingslegetøjet
    Fungerede fint
    Pt har han den store kurv fra RICE m biler han tager med ind i stuen

• #7   4. okt 2010 Johanne har værelse på 1 sal. så alt hendes legetøj er stort set i stuen, hun har telt med tøjdyr mv., bord m/ bøger og puslespil, samt kiste med legetøj, men hun er snart 2 år så det er overalt... Vi bruger stort set kun hendes værelse som puslerum og til at sove i...

• #8   4. okt 2010 vi har hele Olivers "værelse" i stuen, da vi sover på 1 sal, så vi har 2 reoler som er fyldt med legetøj og et legetæppe med vejbaner fra ikea, vi har også et bord med 2 stole, men det står ind til videre oppe på hans værelse da han ikke er høj/gammel nok til at bruge det.

Kommentér på:
Legehjørne i stuen..

Annonce