{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.939 visninger | Oprettet:

Andre med "børnehjørner" i stuen? {{forumTopicSubject}}

Vi har for en god måneds tid lavet et hjørne af stuen om til legehjørne. Vi synes at det er blevet rigtigt godt og Malik på næsten 2 år er rigtig glad for det.
Før stod hans legetøj bare på gulvet i nogle spande i hjørnet og det var ikke det store der blev leget med det...

Hans værelse ligger på 1. sal og han kommer ikke selv til at være deroppe før om et par år. Så vi besluttede at gøre noget ud af hjørnet istedet for hans værelse, da han bare sover der og ikke andet.

I kan se det her : http://images.babygalleri.dk/uploads_alb_large_wm/13999_l.jpg
Jeg har så en drøm om på et tidspunkt at få en stor krog op i loftet så vi kan sætte en stor stofgynge op engang imellem. Det ville ungerne ELSKE !! ( Naja er kun 2 mdr så hun er nok pænt ligeglad lige nu *G* )
Sådan at denne er megafed, men ellers bare en i stil med den : http://olisan.dk/images/H8553.jpg

Er der nogle andre der også har 'børnehjørner' i stuen og i så fald, hvordan har i indrettet jer og med hvad ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre med "børnehjørner" i stuen?
  • #1   24. sep 2008 <i> Stine : Sys det er en super ide ..
    Jeg havde selv helt ind til jeg var 5 år et hjørne i stuen der var mit smiley

• #2   24. sep 2008 Lullee - Brugte du det al den tid ?! smiley
    Nu er der jo små 2 år imellem vores unger så tror at det vil blive brugt en del år frem.. Det håber jeg da i hvert fald..

• #3   24. sep 2008 <i> Stine : Jah det gjorde jeg smiley ..
    havde det helt ind til vi flyttede og det gjorde vi da jeg blev 5 smiley
    Var rigtig glad for det , ad jeg blev ældre sad jeg og tegnede og sårn der , legede med dukker .. hehe

• #4   24. sep 2008 Jeg har haft legehjørne i min stue til Milla siden hun var lille. Og hun har det stadigvæk. Hendes værelse ligger i den anden ende af huset og det er kun os to der er her, så selvfølgelig har hun legetøj i stuen. Hun har også mere eller mindre fået lov til at overtage havestuen. Men den skal jeg lige have skik på imorgen idet der kommer en ny en til at flytte derind imorgen.

• #5   24. sep 2008 Ej det lyder da rigtigt hyggeligt med lege hjørne i stuen. Det er da en super ide.
    Jeg kan huske da jeg var lille havde jeg min egen skuffe i køkkenet med lege tøj i..så følte jeg at også var en del af køkkenet..

• #6   24. sep 2008 super god idé. det ser hyggeligt ud

• #7   24. sep 2008 Kristina - Ja det vil han helt sikkert.. Vi gik jo igang med at gøre Maliks værelse rigtigt hyggeligt med alt hans legetøj, bøger og bamser. Men så skulle vi sidde deroppe og lege med ham, og det blev altså kedeligt i længden at sidde på et 8 m2 "stort" værelse....
    Så mere og mere blev rykket i stuen...

jane - Så må hun indskrænke sit legeforbrug *G*

Line - Ej hvor skægt. Det må være sådan en 80'er ting, for det fortalte min mor at jeg også havde. Altså en skuffe i køkkenet..

• #8   24. sep 2008 vi havde også legehjørne i stuen, det er en lille måned´´s tid siden det sidste legetøj kom op på værelset smiley

• #9   24. sep 2008 min datter har næsten alt hendes legetøj da hendes værelse er nede under i kælderen sammen med vores sovværelse.. så der er hun ikk nede alene endnu

• #10   24. sep 2008 Stine, det er mere fordi der skal rykkes om på møblerne og en kanin skal flytte derind. Hun får lov til at lege løs igen derude, men nu er årstiden jo desværre snart for kold til det.

• #11   24. sep 2008 Vi havde en hel legestue for os selv da vi var små... Vi flyttede i et større hus da min ældste lillesøster var 1 år gammel, så der var plads til at vi kunne få det.. Der var en "hall" mellem stuen og legestuen.. Og da vi så flyttede til DK fik vi igen en legestue, indtil vi alle 4 var blevet for gamle til det.. Så lavede min mor det til et kontor.. =)

• #13   25. sep 2008 Jane - Hehe, ja sådan en kanin fylder jo heller ikke alverden..

Aafke - Det lyder dejligt.. Håber da også at mine unger kommer til at kunne tænke tilbage på hvor sjovt det var at ha' noget udover værelset.

Nullermanden - God idé smiley

Heidi - Det er selvfølgelig rigtigt nok. Tak for tippet..

• #14   25. sep 2008 Stine P.
    Det er vel nok bare smadder flot smiley Den ide tar jeg til mig, men venter til Bassen er lidt større smiley hehe

• #15   25. sep 2008 vi har sådan set 3 stuer, spisestue, tv stue og niklas´ stue. De hænger dog alle sammen uden døre mellem. vi har de der buer i stedet.

• #16   26. sep 2008 Betina - Mange tak smiley -.- Glad for at kunne inspirere andre !

Elise - Ja , så ungerne nyder godt af dit job *G* ..
    Hvor er den gynge fra ?
    For den "Gynge" -/hængetelt jeg har forelsket mig i, koster 2000 kr , så vi leder lidt efter et billigere alternativ. Den du linker ser også hyggelig og hule-agtig ud..
    ....... Ooh kan se på linket at den er fra IKEA.. Vil straks gå ind og kigge på den *G*

Kommentér på:
Andre med "børnehjørner" i stuen?

Annonce