Pudsle kommode Pudsle kommode
Hej bg.
Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal. Har været nede i baby sam for nogen uger siden og købe en pudsle kommode af mærket hyacint og den koster 2500 kr.
Da jeg så skal samle den kan jeg se at pladerne ligger lag vis med nogen poser i mellem som der er sprøjtet skum i så pladerne ikke ridser hinanden. der var så desværre gået hul på en af poserne og der var kommet skum på en af pladerne. Et synlig sted. Da jeg så kigger resten igennem når jeg til bag pladerne hvor der er nogen fejl/ grimme udskæringer. Jeg går frem og tilbage og vælger at ringe til baby sam. De siger jeg skal komme ned med de ting som er beskædet. Det gør jeg så. Jeg aftaler så med dem at de sende mig noget nyt. Da jeg så får tingene i fredags er der fejl på de ting jeg får. Ringer ned og brokker mig og siger jeg aflecere hele kommoden denne her gang og vil have en ny. Det fik jeg så og gennemgår så tingene igen.
Finder så somme fejl på bag pladerne men det har alle tre sendinger haft så det er nok bare sådan det skal være.. men finder yderlige to fejl men det er på nogen steder som ikke er synlig,
Nu ved jeg bare ikke om jeg igen skal bytte det eller bare bære over med det.. Bare træls at give så mange penge for noget og det så ikke er 100 procent i orden
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
det havde jeg ihvertfal gjort.... det er jo træls at give så mange penge for en vare og så at den er i stykker
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Kæft noget svineri , dyrt er ikke altid godt ;D
Aflevere den og få dine penge igen.
Jeg har selv købt en HENSVIK puslebord/skab i ikea til 797 kr, som jeg sys er super flot (:
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
ville gå derned med kommoden og få pengene tilbage og evt. tage i babyvest eller ønskebørn og finde noget.
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 56 Emner: 85 Svar: 311
og ja babysams kunde service er helt i hegnet... har prøvet det samme, bare med 2 uroer...
men det er da bare super træls, både fordi du sikkert har forelsket dig i lige præcis den puslekommode.... men sgu da os fordi du har brugt så megen tid og energi... det er sgu da surt...
med venlig hilsen
matilde og hendes mor
(tjek lige mine udfordringer, da det kniber lidt med dem)
go sommer
Pudsle kommode