{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udlejning a autostol
  • #1   26. maj 2008 havde håbet på der var andre steder end babysam. sys de har ringe kundeservice i deres butikker. virkelig snobbet, og er slet ik til at tale med - jow når vi skal bruge penge er de til at tale med, men ellers ik

• #2   26. maj 2008 jane k: jeg kan heller ik rigtig se hvorfor man sku få ud og betale dyre domme for en baby autostol som man måske skal bruge 3-4 måneder når man ved man ik kommer til at bruge den igen. (da vi ik skal have flere børn)

• #3   26. maj 2008 er der nogen af jer der ved om ønskebørn udlejer dem? jeg er nemlig heller ikke til babysam og deres "venlige service" men jeg tør ikke købe en brugt, man kan jo aldrig vide om de har været i et uheld eller om de nu opfylder kravene til de nye regler. så indtil vi skal bruge den sidste før selepuden, så lejer jeg også en.

ved i hvad det koster?

• #4   26. maj 2008 det gør de og det koster 350 også har du den til de er 8mdr

• #5   3. jun 2008 Vi lejer godkendt autolstole ud, og jeg arbejder i BabyVest...
    Vi tager 500 kr i depositum, og så koster det mellem 50 og 100 kr i måneden, og det bliver modregnet depositumet når du aflevere stolen igen... De hedder fra 0-13 kg.

• #6   3. jun 2008 Jeg handler heller ikke i baby sam mere.. Jeg betalte et puslebord på forskud, men men men da jeg så skulle hente det var der ikke noget og de kunne heller ikke få fat i flere.. Tænker bare så tjek da sådan noget før i tar imod pengene.. De ville også bare gi mig et tilgodebevis for de penge puslebored havde kostet, men nej nej skulle ha mine penge og så kørte jeg i ønskebørn..

• #7   13. jun 2008 Vi lejede babyautostolen i Jalsøe ( babysams selskab tror jeg )
    Vi gav 269 kr for en Römer i 8 måneder og den var blevet gennemtestet og renset inden den blev lejet ud igen...

Vi var meget tilfredse og der var ingen probs med udlejningen... http://www.jalsoe.dk/default.aspx?Data=Page&Template=List&key=Udlejning&Load=main

• Tori
    Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #8   13. jun 2008 jeg vil mene man kan være lige så sikker omkring sikkerheden om man lejer en autostol eller køber en brugt. Jeg vil nok næsten hellere leje i babysam eller ønske børn end at købe en brugt. For mon ikke de tjekker for fejl og mangler på sådanne vigtige ting??? Jeg jar nu aldrig oplevet dårlige oplevelser med babysam, den eneste grund jeg ikke køber der er at du kan købe over dobbelt så meget tøj ex. i h&m.

Kommentér på:
udlejning a autostol

Annonce