barnevogn VS. combivogn?? {{forumTopicSubject}}
jeg har været ude at se på barnevogn idag,......hold da op. det er jo en hel videnskab! nu er jeg meget i tvivl om jeg skal købe en traditionel barnevogn eller om vi ville blive gladere for en combi? (vil gerne høre lidt for og imod for dem begge) jeg skal have en barnevogn der er god og ordenlig, som har en god ligge længde så den kan bruges længe, og sidst men ikke mindst vil jeg gerne have at den er lidt "off road" agtig. så jeg kan tage barnet med i skoven og steder der er mindre fremkommelige end lige by astfalt......vi bor pænt langt ude på landet jo, så det er jeg nødt til at tage høje for. så kære tøser! hvad har i valgt? og hvorfor? er i tilfredse med det?
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 321
barnevognen fyder rigtig rigtig meget, men når vi skal af sted i små biler, så har vi klapvognen med, så har vi det problem løst.
når jeg skal ud og handle har jeg barnevognen med da der kan være flest vare som bonnie skriver.
i en klapvogn kan der i de fleste af dem godt stå en lift, så den kan faktisk bruges lidt lige som barnevognen.
vi valgte at købe en emmaljunga barnevogn og klapvogn, fordi deres sikkerhed er i top og har et fedt design. jeg kender mange der har købt en combi vogn som har fortrudt det senere, men jeg kender også nogle som er glade for den, så i bliver nød til at gøre det op med jer selv og jeres krav. kør ind til en baby butik og snak med dem, de er gode til at vejlede jer efter jeres behov.
knus janni
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 3 Emner: 25 Svar: 565
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Vi fik af vide i Babyvest at hvis vi havde tænkt os at få flere børn mens 1. barn skal bruge barnevogn/klapvogn så var en combivogn ikke smart, for så var man jo nød til at købe en barnevogn mere.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
det er med i overvejelserne. men jeg er stadig helt vildt i tvivl for det er meget godt man kan købe ind i en barnevogn......men hvordan klarer den mine 4 ugentlige skovture........?
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 3 Emner: 25 Svar: 565
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
Jeg ville vælge en helt alm. barnevogn frem for en combi.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 321
barnevogn VS. combivogn??