{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

barnevogn VS. combivogn?? {{forumTopicSubject}}

jeg har været ude at se på barnevogn idag,......hold da op. det er jo en hel videnskab! nu er jeg meget i tvivl om jeg skal købe en traditionel barnevogn eller om vi ville blive gladere for en combi? (vil gerne høre lidt for og imod for dem begge) jeg skal have en barnevogn der er god og ordenlig, som har en god ligge længde så den kan bruges længe, og sidst men ikke mindst vil jeg gerne have at den er lidt "off road" agtig. så jeg kan tage barnet med i skoven og steder der er mindre fremkommelige end lige by astfalt......vi bor pænt langt ude på landet jo, så det er jeg nødt til at tage høje for. så kære tøser! hvad har i valgt? og hvorfor? er i tilfredse med det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  barnevogn VS. combivogn??
  • #1   24. maj 2008 puha den jungle kan jeg godt huske fra da vi var igennem den. vi stod med samme spørgsmål som jer. vi valgte dog at købe en barnevogn fordi at de kan ligge længe i den og at jeg syntes at den virker mere sikker, det ved jeg ikke om den er men i mit hoved virker den sådan.

barnevognen fyder rigtig rigtig meget, men når vi skal af sted i små biler, så har vi klapvognen med, så har vi det problem løst.

når jeg skal ud og handle har jeg barnevognen med da der kan være flest vare som bonnie skriver.

i en klapvogn kan der i de fleste af dem godt stå en lift, så den kan faktisk bruges lidt lige som barnevognen.

vi valgte at købe en emmaljunga barnevogn og klapvogn, fordi deres sikkerhed er i top og har et fedt design. jeg kender mange der har købt en combi vogn som har fortrudt det senere, men jeg kender også nogle som er glade for den, så i bliver nød til at gøre det op med jer selv og jeres krav. kør ind til en baby butik og snak med dem, de er gode til at vejlede jer efter jeres behov.

knus janni

• #2   24. maj 2008 vi valgte en brio sport, fordi højdeforskellen er meget stor på mig og min mand og brio var den eneste vogn, hvor manden ikke bankede benene/ fødderne i, når han gik med den... så vi har brio i både barnevogn og klapvogn og de holder altså bare til det hele og er nemme at rengøre og vedligeholde....har meget at sige, når man vælger at sælge det igen... det er snart ikke at se, at vi har brugt vores...men står også indenfor....

• #3   24. maj 2008 Jeg følger lige med her...
    Vi fik af vide i Babyvest at hvis vi havde tænkt os at få flere børn mens 1. barn skal bruge barnevogn/klapvogn så var en combivogn ikke smart, for så var man jo nød til at købe en barnevogn mere.

• #4   24. maj 2008 tak for jeres ord smiley

det er med i overvejelserne. men jeg er stadig helt vildt i tvivl for det er meget godt man kan købe ind i en barnevogn......men hvordan klarer den mine 4 ugentlige skovture........?

• #5   24. maj 2008 tag en god solid vogn og lad vær at købe bilka modellen... især hvis den skal bruges til skov.... vi er meget i skov og kræt...brio´s vogn er super til det foremål....men prøv jer frem og få noget vejledning i butikken.... held og lykke....

• #6   24. maj 2008 Vi har en emmaljunga barnevogn og klapvogn, og det er bare en super vogn.. Den er stil ren, og liggemålet er stort ( 97 ) altså på barnevognen, :o) Det er helt klarrt en vogn jeg vil anbefale.
    Jeg ville vælge en helt alm. barnevogn frem for en combi.

• #7   25. maj 2008 min barnevogn klarede også en skov tur fint fint... og gør det stadig. vi er tit i skoven. men lufthjul kan de jo pungtere, men det er jo lige meget hvilket mærke du vælger, sådan vil det altid være.

Kommentér på:
barnevogn VS. combivogn??

Annonce