{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogn vs combivogn??
  • #1   3. jan 2009 Kigger lige med. Er selv på det spørgsmål. :o)

• #2   3. jan 2009 jeg ville personligt ikk vælge en combivogn, da liggemålet ikk er ret stor

• #3   3. jan 2009 jamen liggemålet,, baby er jo lille i starten, så kan man vel aætid købe en barnevogn når man når så langt ?

• #4   3. jan 2009 heller ikke mig. da i så senere enten skal ha ny vogn eller også skal baby ligge i en kold klapvogn.. der er nogle babyer der allerede vokser ud af liften når de når de 3 mdr.. og specielt hvis det er et vinterbarn så er det ikke så smart da de er tættere på jorden end en barnevogn er..
    og hvis man først skal købe en combivogn og så bagefter købe en anden barnevogn så kan man lige så godt starte med barnevognen.. og så senere finde en klapvogn.. min datter er 2½ og hun ligger stadi gi barnevognen..

• #5   3. jan 2009 det er altså ikke rigtigt. min trille vicky combivogn. som jeg varmt kan abbefale. har 99 cm i liggemål

• #6   3. jan 2009 janne så er det et tilfælde;-) de plejer ikke at være så lange..
    men måske det er fordi det er en af dem hvor du skifter barnevogns delen ud med en klapvogns del?

• #7   3. jan 2009 nej det er en helt almindelig combivogn.

jeg er super glad for den. og når hun bliver for stor til liften ligger jeg også bare en madres i.

jeg tror nok det er en gammel and det der med at combivognene er for små i liggemål`?

• #8   3. jan 2009 Hej.

Vi har også valgt at købe en kombi - også en trille vicky (liggemål 99)
    Vi har dog valgt en anden lift end den der hører til - liften er en barnevognslift, og så går vi over til en sleep bee når den bliver for lille.

Min svigerinde fik at vide at de i sverige (eller norge) faktisk kun bruger kombivogne, så skrønen med at det er for koldt holder vist heller ikke længere. - som altid er det vel et spørgsmål om påklædning.

Karina

• #9   4. jan 2009 Jeg ville vælge en barnevogn :o)

• #10   4. jan 2009 Vi har en kombivogn og gabriel ligger stadig i barnevognsdelen( han bliver 1.År Den 15 Januar).

Den er så ved at være for lille kan jeg se, men altså jeg regnede med at kunne bruge den til han var en 8 Måneder. Så det at han kan bruge den, til han er over et år, er kun dejligt. At de er kolde? Overhovedet ikke...Han ELSKER at sidde i klapvognsdelen og han er ikke mere kold når han ligger i den. Vi har her i vintren et dejligt lammeskindstæppe liggende i og han er ikke kold når han kommer op.

Som en skrev tidligere, var vi i Sverige da vi skulle købe barnevogn, for vi tænkte at der var lidt penge at spare. Der fortalte ekspedienten mig at de KUN har kombivogne i Sverige og Norge.

Men det er vel en smagssag som alt muligt andet, ville bqare sige at vi har været rigtig glad for vores kombivogn (Emmaljunga) og vil være det i et par år endnu smiley

• #11   4. jan 2009 tak for jeres svar... jeg målte lige liggemålet i liften og på klapvogns delen.. så ja jeg syntes de er lidt lave og for kompakte de combivogne.. så nu købte vi også en barnevogn. og så kan combivognen være klapvogn når den tid kommer smiley

Kommentér på:
Barnevogn vs combivogn??

Annonce