{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om ÆL igen, del 2 {{forumTopicSubject}}

http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=28201

Nu har jeg testet i 7 dage som de anbefaler.. Igår var den dag det har været mest tæt på at ha været positiv, og troede så den var der idag men synes stregen idag var mindre tydelig end igår.. så er lidt i tvivl om den måske har været der igår.. havde meget ondt i underlivet, næsten så jeg ikke kunne gå.. og havde en følelse i maven af den var ved at være der...
Men i dag er jeg meget i tvivl da den er mindre tydelig idag.. Jeg har taget den sidste test vi havde købt..
Hvad så nu.. skal jeg regne med den var der igår? eller hvad gør man.. Skal jeg købe flere teste? eller skal jeg tro på at jeg ikke får min ÆL nu.. er meget forvirret.. og lidt trist da jeg troede den var der..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om ÆL igen, del 2
Kommentér på:
Spørgsmål om ÆL igen, del 2

Annonce