Blivdinegenkonditore

Blivdinegenkonditore

Medlemmer: 132
Forside Forum Medlemmer Annoncer Babyer
804 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Hjælp til dåbskage Hjælp til dåbskage

Ja vi er jo kommet på den skøre ide at vi gerne vil lave vores egen dåbskage.. og der er den 12 nov. så der er jo heldigvis lidt til i nu. Vi bliver 60 mennesker. Vi har lavet fondant kager før men syntes det kan være svært at få den helt glatte. Men har ikke brugt smør crem uden og det kan jeg jo godt læse at vi burde. Men syntes det er en jungle at finde en opskrift.

Jeg har det "problem" at jeg ikke selv spiser lagkage så kan ikke smage for at finde ud af hvad der smager godt og hvad man kan sammensætte.. Har lavede en del lagkager med toblerone crem og hindbær mousse men vil gerne prøve noget nyt så folk husker den som noget specialt.

Så håber der er nogen søde mennesker der ude som kan hjælpe os men vores opgave..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til dåbskage
  • #1   24. sep 2011 Daim creme med mango mouse uhmmm smager lækkert på drømmekage bunde. Du river mangoen og vender den i cremen som består af kagecreme og flødeskum smiley

• #2   24. sep 2011 det vil jeg da gerne prøve.. Men åh er så dårlig til at bare putte i.. Hvor meget skal der i af hver.. fordi så vil jeg prøve at lave det i en alm lagkage som prøve

• #3   24. sep 2011 det lyder ellers også lækkert.. det er dog kun mig som ikke spiser kage.. men spiser heller ikke is.. så.. gggg Men vi skal nu have is i forvejen til dessert. Og manden vil gerne have kage til kaffen

Kommentér på:
Hjælp til dåbskage

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce