{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.114 visninger | Oprettet:

Jeg kan nu også tilslutte mig {{forumTopicSubject}}

gruppen af dem der kan presse mælk/væske ud af brysterne =) opdagde det igår da jeg prøvede ta trykke på dem, så de virker altså endnu..
Ved godt det er noget lidt mærkelig noget at skrive, men synes bare at det er et tegn på at såå er der ikke så lang tid til at de små melder sig.. Men det er jo faktisk også kun 12 uger til termin =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg kan nu også tilslutte mig
  • #1   23. okt 2010 Det har jeg os kunne i noget tid nu smiley og her er der kun 10 uger til smiley

  • #3   23. okt 2010 jeg kan ikke endnu smiley
    Jeg har termin om 13 uger smiley Ja det gå godt nok hurtigt nu smiley


  • #4   23. okt 2010 Jeg kan heller ikke endnu. Dog er det ikke noget jeg går og forsøger på dagligt. Det er nok mest kæresten som synes det er yderst sjovt at prøve, men mon ikke det bare er en undskyldning for at få lov til at røre lidt...hehe.

  • #5   23. okt 2010 Der er heller ikke kommet til mig endnu... jeg mangler også lige knap 12 uger, men har tilgængæld masse af jag i brysterne...

  • #6   23. okt 2010 hehe mig og kæresten hyggede igår og der kom han til og presse lidt for hårdt på den ene babs og så kom det sørme... ik særlig charmerende tidspunkt :s

  • #7   23. okt 2010 Hehe er skam heller ikke noget jeg har undersøgt hver dag, det skete mere ved et tilfælde igår..

    Det er heller ikke alle som kan presse noget ud før de har født, men mange kan om ikke andet et par uger før fødslen..

    Carina hehe det kommer jo an på om de kæreste tændte på det eller ej smiley


  • #8   24. okt 2010 haha det gjorde han ikke, men han sys det var morsomt, det gjorde jeg bare ikke, kan slet ik tage det og hader det er begyndt allerede, for så varer det ik længe før det begynder at løbe bare man kigger på dem og så har jeg skide svært ved at nogle skal rører ved dem :s
    sys det er mega turn off og ligge og hygge og så løber det bare smiley


  • #9   24. okt 2010 jeg kan heller ikke endnu, men mine bryster er vokset helt vildt den sidste uges tid, og det er maven også.. føler mig som en kæmpe hval..

  • #10   24. okt 2010 Carina hehe altid noget han synetes det var sjov og ikke klamt.. Men forstå godt havd du mener, efter jeg havde født og vi skulle have sex der ammede jeg stadig og jeg synes også det var så klamt at mine bryster løb, så jeg havde BH og amme indlag på hver gang...
    Heldig vis begynder mine ikke bare at løbe af sig selv, eller det gjorde de i hverfald ikke sidst, men man kan jo aldrig vide.

    Mona hehe ja man kan hurtigt komme til at føle sig som en hval, men du må lieg ligge billeder ind af maven.


  • #11   24. okt 2010 hehe det er ikke så længe siden jeg sidste gjorde det, men kan da godt være jeg skal smide nogle nye ind:-)

  • #12   24. okt 2010 Mit mælk har løbet i over en måned... (har termin om 13 uger) meen meen... har også en storebror der er 10 mdr nu.. og han fik bryst indtil han var 8 mdr, så der har været en måned uden mælk.. glæder mig til at være helt færdig med ammeshowet... men vil da amme, så lang tid prinssessen gider at have bryst-- min søn valgte det selv fra.

  • #14   24. okt 2010 smiley det er også hårdt arbejde smiley he he... ej nej, det er en skøn fornemmelse at kunne give sit barn dét smiley Håber også det bare kører med prinssesen >:)

  • #16   24. okt 2010 Ok, hvordan kan det være? Ja jarh.. du er velkommen smiley

  • #18   24. okt 2010 Ja det var ikke længe du nåede at gå uden mælk, men det er dejligt at kunne amme så længe, mit gik desværre istå da lærke var 3-4 mdr. glemte at drikke nok.
    Men det vil jeg prøve at lave om på denne gang for synes det var så hyggeligt.

    Agnegthe ja det er lidt sjov at nogle mennesker bare ikek har dte godt med det, når det jo burde ligge i kvindekroppen, men nogle dyr vil jo heller ikke lade deres unger kommer til..
    Men det er da super ærgligt, for synes da man gå glip af en for det meste dejlig oplevelse.


  • #19   24. okt 2010 jeg er altså heller ikke den store ammefreak, jeg bryder mig heller ik om det, eller sys det er hyggeligt, det føler det ik naturligt og så gør det bare sååå ondt altså :s

    men har prøvet med begge de andre, men har så heller ik haft ret meget mælk og gøre godt med, så de har faktsik begge to fået en blanding af bryst og flaske allerede på sygehuset.

    men har da tænkt mig at prøve igen med lillepigen og så må vi se hvordan det går, og går det ik, så er det sådan det er smiley


  • #20   24. okt 2010 hihi ja det minder en om at nu er det snart smiley Har begge gange kunne fra uge 15 ca. Har 11 uger til termin smiley er 29+0 lige præcis idag smiley smiley

  • #21   25. okt 2010 Carina det er så tris at så maneg piger synes det er så ubehageligt..
    Jo det kan gøre skide nas og det gjorde det også på mig, fik store sår på begge bryster som bare gjorde MEGA nas, og var også tæt på at opgive men så fik jeg noget bedøvende crem af min læge jeg skulle smøre bryst vorterne ind i mellem amningerne og så gik sårene væk og det var en fornøjelse at amme.. Vil helt sikkert gøre det igen, tros det jeg tude flere gange...

    Men hvis man bare ikek bryder sig om det er der heller ikke noget ved at gøre det. Man skal have lysten og det havde jeg tros smerter.


  • #22   25. okt 2010 Jeg havde os et smertehelvede de første 2 mdr, det var forfærdeligt, men var FAST besluttet på at gennemføre det. De 2 første mdr var værst, som at føde igen nærmest. Revnede brystvorter, blødende vorter og hud som døede, hvis i forstår. AVVVV siger jeg bare... kunne os virkelig sætte mig til at tudemen gjorde det ikke. For pokker manner !!!! Det er smerte så det vil noget..

    MEN min datter fik sin mælk fra mig, jeg holdt ud og hun blev ammet uden noget andet mad overhoved i 6 ½ måned og alt i alt 1 ½ år ! smiley Er rigtig stlt og har fået meget ros, hun fulgte os bare kurven så flot og min læge var helt inponeret over det KUN var på min mælk, så han ligefrem printede kurven ud!;) Vil med garenti gøre ALT hvd jeg kan for at Vanessa os får den mælk fra mig hun skal have, smerter eller ej, har selv skabt barnet , og hun fortjæner som Malou ordenlig mad.

    Vil ikke amme 1 ½ år denne gang, men måsk 1 år. Vi har en del allergi i familien, jeg selv har polm allergi og støv mm, og ønsker IKKE at mine børn skal have større risiko for at arve det, hvis der er midler derimod. så der er intet realistisk under 6 måneder for MIT vedkommende, de 6 måneder SKAL bare overleves:)



  • #23   25. okt 2010 Som jeg skrever var de 2 første mdr værst, men det har aldriv været helt smertefrit, og da slet ikke da tænderne kom! ;P Sikke et chok man kunne få, sådan PLUDSELIG at blive bidt, lidt som måske at få skåret brystvorten af! Ja det synes jeg, tros jeg ikke har prøvet det hehe, men kunne forstille mig det var det samme smiley

  • #24   25. okt 2010 Synes nu ikke det er dårlig mad de få når de er på mm og synes det er fair at nogle vælger det fra at amme...
    Nogle som du og jeg vil bare amme for en hver pris mens nogle gør det hvis de kan, og andre dropper det ved bare lidt modstand, synes alles beslutning er ok og helt op til folk selv...

    Synes i øvrigt at 1½ år er meget lang tid at amme, måske for meget efter min mening, men det er også fordi jeg ikke bryder mig om at de bæliver for gamle de små.

    Havde i øvrigt aldrig ondt efter mine sår var væk, og heller ikke selvom min datter fik tænder bed hun mig aldrig.. Min datter fik tænder meget meget tidligt.


  • #25   25. okt 2010 Har skam heller ikke skrevet at mm er dårligt smiley Siger hun fortjæner ordenlig mad som Malou, vil ikke gøre den forskelv på mine børn, hader forskel uanset hvad den nu er;)

    Synes os selv 1 ½ år er længe, men når det efter de 6 mdr kun var i sterten 3 gange om dagen og derefter 1 gang om dagen, når hun selv bad om det, så synes jeg det er fint, stoppede da det føltes rigtigt og overgangen var så hun kunne følge med, og hun/jeg og mælken synes det var godt ved den tid der nu var gået:)

    Malou fik os tidligt tænder, men når det skete var det når hun næsten var ved at faldt i søvn ved brystet, så hun fik som jeg et chok når hun kom til at bide sammen smiley Men det er sket måske 4 gange kun..


  • #26   25. okt 2010 skumtrolds mor; ja, det er ikke længe.. så er MILF i næsten halvanden år minimum smiley ha ha

  • #27   25. okt 2010 har heldigvis slet ikke haft nogle gener under amning, det har bare kørt ligeud ad landevejen, da vi kom til 3.-4 dagen (hvor vi var taget hjem fra ysgehuset) frygtede jeg vi skulle derop igen... for det er jo det man bliver skræmt fra vid og sans med at det er et helved.. ventede og ventede på helvede skulle komme i løbet af dagen og tænkte meget over dét.. men det gik bare stille og roligt som det skulle :=P

  • #28   26. okt 2010 Dejlig at nogle har det nemt med det, håber jeg også at jeg får denne gang, så jeg undgår store sår.

  • #29   26. okt 2010 Ja, det kan jeg sørme godt forstå.. har hørt at det er rigtig rigtig slemt.. håber også at mit bare kommer til at køre gelinde, næste gang smiley

Kommentér på:
Jeg kan nu også tilslutte mig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce