{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Nu kan jeg slappe af.. {{forumTopicSubject}}

.. ved godt at der kan ske noget hele vejen igennem graviditeten, men er der andre som mig som har det eller har haft det sådan at når de første 3 måneder er gået, så kan man bare slappe lidt mere af. Så er de der 'kritiske' måneder gået og den grundlæggende og vigtigste udvikling er overstået for lille bebs. Nu skal den bare 'modnes' og forbedre dens evner.
Sådan har jeg det i hvert fald.. det gik lige op for mig idag at jeg har det sådan. Og det er jo også godt for bebs at jeg psykisk har det bedre nu.
Et lille glædesudbrud fra mig.. hører gerne andres erfaringer eller tanker:)
Rigtig god dag tøser (og de få seje mænd der er her:))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu kan jeg slappe af..
  • #1   25. aug 2010 Jeg er altid først afslappet når MD scanningen er overstået..
    Der kan jo stadig være noget i vejen med barnet..


    Så før at organer mm er tjekket er jeg ikke rolig..
    Har også lige oplevet, at en var nød til at føde barnet i uge 21 pga vand i hovedet..


  • #2   25. aug 2010 Puha nej det er da ikke rart.. nu bliver jeg lidt nervøs igen:) Det er selvfølgelig rigtig, men den vigtigste og mest risikable udvikling er færdig nu.


  • #3   25. aug 2010 Det var altså ikke for at gøre dig urolig smiley
    Det er jo heldigvis ikke så mange graviditeter der fejler noget til MD smiley

    Og ja du har ret, den største risiko er overstået efter de magiske 3 mdr smiley


  • #4   25. aug 2010 Puh ha sidst var det sådan at da jeg var over de 12 uger var jeg mere rolig men denne gang er jeg først rolig når jeg har været inde og blevet scannet idag (altså 20 ugers)..

  • #5   25. aug 2010 Jeg kan så godt sætte mig ind i hvad i tænker og mener.. og det kan sagtens være jeg bliver urolig igen inden MD, det kunne jeg forestille mig:) Men ligenu er jeg bare så lettet.. er over de 3 måneder og har det godt. Så bebs i fredags og den havde det godt. Men hvis eg kender mig selv ret så blir jeg også urolig og ængstelig inden MD:)
    Så det er med at nyde at jeg har det sådan her hihi


Kommentér på:
Nu kan jeg slappe af..

Annonce