{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

sent opdaget. {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt at mange af jer her inde sikkeret har gået og planlagt jeres graviditet i noget tid og mange af jeg har sikkeret også faren til barnet ind over det, men hvad ville i gøre hvis i pludselig en dag mærkede liv i maven uden nogen tanke om at man var gravid??

Jeg spøger fordi jeg selv fandt ud af at jeg var gravid i starten af maj, og fødte min lille pige d. 6/7.
jeg er selvfølgelig glad for min lille prinsesse.
Man hvad vil i tænke når navlen pludselig bliver mærkelig og der er noget der bevæger sig... jeg selv var skræmt fra vid og snas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sent opdaget.
  • #1   12. jul 2013 Wow, hold da op. Det må have været vildt! Jeg tror at jeg ligesom du ville blive lidt skræmt.

    Jeg opdagede også min graviditet meget sent. Faktisk først i 21. uge smiley Jeg var faktisk rigtig ked af det til at starte med. Jeg ønskede aller mest en abort. Jeg var 16 år, lige startet på gymnasium og boede stadig hjemme. Men eftersom jeg faktisk var halvvejs på dette tidspunkt var abort ikke en mulighed. Det tog egentlig ikke lang tid før jeg havde vænnet mig til tanken, dog tog det lidt længere tid for Kasper. Faktisk så tror jeg ikke helt det endnu er gået op for ham at han er blevet far.

    I dag har vi den skønneste datter på næste 6 måneder smiley


  • #2   12. jul 2013 Jeg ville også blive skræmt og bange, for med de måneder man er gravid, der vænner man sig også mere og mere til tanken om det at være forælder..

  • #3   12. jul 2013 jeg skal lige være med her - du finder ud af i maj i år 2013 at du er gravid og føder to mdr senere i juli i år 2013 ??? smiley

    Wow det lyder godt nok vildt - har du slet ikke haft udblevet mens , kunne mærke baby eller lignende ?


  • #6   14. jul 2013 Hold da kæft.. Har du ingen symptomer haft? Det lyder helt vildt.. Men kæmpe tillykke!

Kommentér på:
sent opdaget.

Annonce