{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.129 visninger | Oprettet:

Papaya. Er lidt nervøs {{forumTopicSubject}}

Oprettede det her indlæg for noget tid siden om Papayas knoglebetændelse hun havde fået i ryggen
http://babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=32549


og hun afsluttede sin behandling for 2 uger siden ca. efter hun havde haft det i 2 mdr. og været i behandling i en måned hvor hun skulle have anitibotika på sygehuset 3 gange i døgnet gennem et drop i hovedpulsåren i halsen.

De sagde at uden behandling ville det have bredt sig og hun ville nok have endt som kørestolsbruger resten af livet.

Men nu blev det så afsluttet fordi blodprøverne var fine, de så ikke infektionstal i dem mere og hun var glad og var totalt forandret, virkede ikke til at have ondt mere.

Vi tog hjem og har ikke været der siden, dog skal hun til kontrol i morgen for første gang siden men hun har haltet på venstre ben lige siden. Hun virker glad og fjoller og går men hun halter konstant på venstre ben og går udad med den venstre fod, den peger ikke normalt fremad som den højre.

De sagde at de ikke mente at hun ville få varige mén af det men tænker også bare at der gik en måned før de i det hele taget opdagede hvad hun fejlede og er så bange for at det er et kronisk mén hun har fået.

Så frygter hvad de siger i morgen på sygehuset når hun har haltet i 2 uger uden smerter og virker helt normal. Når hun blier ivrig og prøver at løbe og sætter farten op kan man se at hun godt ville kunne løbe og prøver på det men benet ikke vil følge med så hun er ve at falde og må sætte farten ned igen fordi det stopper hende.

Frygter bare så meget at de siger at de intet kan se så hun skal leve med det resten af livet. Folk jeg ikke har set i 2½ måned spørger også hvorfor hun går så mærkeligt for det har hun da aldrig gjort.

skulle bare lige ud med det for frygter virkelig hvad de siger.
Ved godt at jeg skal være glad for at hun så ikke er havnet i kørestol men havde heller ikke håbet at min datter skulle blive halt pga. en rift i fingeren eller lignende hvor der er kommet farlige infektionsbakterier ind i som har sat sig i ryggen og lægerne så ikke tog mig seriøst så det først blev opdaget sent. Det er jo hende det går ud over hvis de ikke kan gøre noget ved det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Papaya. Er lidt nervøs
  • #1   23. jun 2010 Åh.. Håber ikke at der er noget, og det ville da bestemt være super ærgligt hvis hun skal ha' det sådan med sit ben fordi lægerne ENDNU engang ikke har taget en patient seriøst..

    - Aner enlig ikke hvad jeg lige skal sige til dig, men ville bare skrive da jeg virkelig føler med dig og også Papaya..
    Håber det bedste for dig og din lille familie, og håber da vi får en opdate herinde når du har været på sygehuset..

    Hvertfald held og lykke, og som sagt jeg håber ikke det er noget specielt med hendes ben! .. smiley


  • #3   23. jun 2010 Håber på det bedste.. Rigtig god bedring med hende..

  • #4   24. jun 2010 Tusind tak.. er dog stadig lidt nervøs for lægen kiggede kun hurtigt på hende uden at se hende gå. han lagde hende på briksen og trykkede på hende og sagde at vi skulle se det videre an til d. 14 juli hvor hun skal kontrolscannes.

    er bare bange for at det sætter sig for det er jo det samme hele tiden. Hun har gået sådan i 2 uger nu.

    synes ikke det er fedt hun går og halter sådan hvis hun bare har lært at bide evt. smerte i sig hun kan have i benet. De siger jo at børn er fanastiske til at tilpasse sig smerte


Kommentér på:
Papaya. Er lidt nervøs

Annonce