Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vægt stigning
  • #2   1. maj 2013 Jeg tog alt i alt 8 kg på, mens jeg ventede mig men i mens jeg gik på barsel tog jeg godt og vel 10 kg på at ren og skær kedsomhed af være alene hjemme selvom jeg havde Emma spiste jeg hele tiden he he nok mere trøste for jeg havde ondt af mig selv over alt der skete,

Men har desværre kun tabt 5 kg , jeg har haft rigtig svært ved komme igan pga alt der efter fødselen også. Men håber j,eg en dag K.an hive mig selv igang igen..

• #3   1. maj 2013 ingenting, havde tabt 3 kg.. pt er jeg 34+5 og vægten siger +0,5 kg

• #4   1. maj 2013 Åh jeg er uge 32 og har taget 18kg på... Ja det er rigtigt.!! Startede på 58kg.
    Jeg tog også 23kg på med min datter og fik da heldigvis tabt det hele inden for 1år, så mon ikke jeg kan det igen.. smiley

• #6   1. maj 2013 Jeg havde taget 8 kg på fra inden jeg blev gravid og til uge 12 .
    - tog 45 kr på i alt .

• #7   2. maj 2013 Med nr 2 tabte jeg mig pga mave influenza/virus.

Endte med + 6 kg da hun kom ud i uge 38+4. Og havde tabt 13 kg inden de første 14 dage, hvilket gik ud over næringen i mælk - så hun havde svært ved at tage på det første lange stykke tid.

Kommentér på:
Vægt stigning

Annonce