1.578 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Så træls en oplevelse på Viborg sygehus Så træls en oplevelse på Viborg sygehus

Åh jeg gal. Skal li af med mine sure opstød. I torsdags var jeg ved egen læge fordi jeg havde ondt i maven, hvilket jeg døjer meget med. Men da havde maven været direkte hård af pluk veer og det gjorde ondt i over 29 timer. Min læge undersøger mig og siger jeg ikke burde være så hård selvom jeg går hjemme pga mange plukveer. Hun ringer til barselgangen og jeg skal komme derned. Maven er forsat hård. Jeg får kørt en strips over maven og det hele ser fint ud. Så kommer lægen og forklarer eller nærmeste siger til mig at jeg pylrer vist og der er jo forskel på smerte. Ja tak men jeg har hørt plukveer ikke må gøre ondt og det et trods alt min egen læge der har sendt mig derned. Ikke nok med det, så siger han til mig at jeg vist har fået en for nem sygemelding. Mine kæreste siger så til ham at grunden til min sygemelding er pluk veermder gør Ondt og jeg Ikke kan finde ud af og fratage mig de tunge løft, ja ved I så hva den lorte læge siger. At man må løfte det man kan, kroppen siger selv fra... Ork jeg er sur og skuffet over den opførsel. For det sidste jeg er, er altså en pylrer røv. smiley Det blev lang det indlæg her. Sorry...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så træls en oplevelse på Viborg sygehus
Kommentér på:
Så træls en oplevelse på Viborg sygehus

Annonce