2.545 visninger
|
Oprettet:
kæresten vil ikke have barnet {{forumTopicSubject}}
Vi har fundet ud af jeg er gravid i 5 uge.
for mig er nyheden glædelig og for kæresten slet ikke glædelig. Han ønsker det nemlig ikke. Han mener slet ikke vores liv er til et barn. Hvor jeg mener at vi er klar og vores liv er perfekt til det, han har arbejde og jeg er færdig med første del af uddannelsen til januar. Ja jeg er 19 næsten 20, men det er åbenbart alt for tidligt.. han kræver det fjernet og jeg vil beholde, er virkelig splittet skulle lige ud med det..
sep 2012
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 20 Svar: 92
apr 2009
apr 2009
Vi har jo vist alders forskellen hele tiden og vi har ikke haft problemer med den før. Jeg har taget hans søn til mig som min egen, og vi har tit snakket om at på et tidspunkt få vores egen. Nu hvor vi så står i det bakker han baglæns. Og mener at vi skal vente 1år + men vil bare ikke fjerne det, det er jo mit barn og jeg elsker det allerede, han gør bare det hele så umuligt sådan som han opføre sig..
apr 2009
apr 2009
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Vi beholdte bebsen og han er den dejligste dreng.
Jeg sys han reagerer meget voldsomt, og lader ikke til at komme med en ordenlig forklaring.
Held og lykke med det hele.
jul 2008
apr 2009
okt 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 7
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
Vi havde været kærester et år og 11 dage da jeg fandt ud af at jeg var gravid.
Han var bestemt ikke glad men jeg sagde at han kunne vælge at være med eller ej, jeg ville ikke kræve noget af ham.
Han blev og er nu stolt far til en pige på 20 mdr og frisk på endnu en.
okt 2012
apr 2009
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 170
Vil ikke forskrække, men det er en beslutning som hvis du tager, jeg tror du skal føle dig ok med, ellers kan det være noget der kommer til at plage dit sind i år ud i fremtiden.
Måske prøv og tal med nogen du føler dig tryg ved og som kan berolige dig og hjælpe dig med at træffe det rigtige valg for dig?
okt 2012
Men jeg mødte en ny fyr og havde skubbet aborten væk.. Da jeg havde været sammen med min kæreste i 1 år var jeg så gravid igen og sagde at jeg IKKE kunne gøre det igen!
Jeg fortryder IKKE at jeg fik foretaget en abort dengang.. Så havde jeg ikke haft min datter idag. Jeg tænker ikke så meget over det længere for den dag idag er jeg glad for en beslutning der dengang fik mig ned med nakken!
Jeg kunne have haft et barn på 3½ år men i stedet har jeg en på 20 mdr
apr 2009
Jeg kender ufattelig mange mennesker der er vokset op med endten 1 mor, eller 1 far. Og ingen af dem ville hellere være død end levet fordi de ikke har den anden forældre. Så jeg er slet slet ikke enig
Man kan få et barn af mange forskellige grunde der ikke involverer en elsket (andre end barnet). Og det kan jeg ikke se noget i vejen for
apr 2009
okt 2012
Han er 29 han må for helvede da også vide hvad der sker når man dyrker ubeskyttet sex..
Men er HELT enig i at det ikke er BARE sådan at få et barn..
okt 2012
apr 2009
nov 2012
Følger: 1 Babyer: 3 Emner: 1 Svar: 3
Jeg synes du skal lytte dybt inde i dig selv, hvad føler du er det rigtige for DIG og glem hvad han synes til du ved hvad du ønsker...
Jeg vil slet ikke svarer på om abort er rigtig eller ej for det er der mange meninger om...
Men jeg synes din fyr burde tanke sig om, er han villig til ubeskyttet sex så må han vel også vide hvad der kommer ud af det, han havde vist prøvet det før ikke.???
Håber du finder en løsning der rigtig for dig, støtter dig gerne uanset hvad du vælger hvis du skulle få bruge for det
Marie
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Selvfølgelig skal kvindes ikke tvinges til en abort, og man ikke tvinges til et barn.. Det gælder om at finde en gylden mellemvej for begge parter..
Hvis min mand ville gå fra mig pga. en ny graviditet, så hjalp jeg gerne med at pakke hans ting - Abort er én ting jeg ikke vil tvinges til - Føler JEG at et er den rigtig beslutning så tager jeg den, ellers kan jeg nok finde en gylden mellemvej!
Men det kunne heller ikke falde mig ind at tvinge min mand til et barn mere..
apr 2009
Vi er blevet enig om at give det 14 dage hvor vi hver især tænker over tingene, og forhåbentligt er Vi 2 glade kommende forælder på det tidspunkt. Jeg har alt det støtte jeg kan ønske mig hvis jeg skulle blive alene mor. Har regnet ud hvordan økonomien ville være osv. Så har kigget på tingene.. men forhåbentligt maner han sig op og tager sig sammen og er der sammen med os..
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
"Der er 2 til at dumme sig, men kun en der må vælge hva der skal ske efterfølgende.... (?)"
Anyway..
Det er en debat som jeg stadig ikke kan beslutte mig for, om jeg er af den ene eller anden mening.
Det er jo kvindens krop det går udover, men retfærdiggøre det at tvinge manden til noget han ikke vil ? Også selvom man bevidst dummer sig. Man tror vel altid at sådan noget går udover naboen og ikk en selv..
Min roomie er stadig ked af at være far selvom hans søn er et år gammel. Han tager sit ansvar, ingen problemer der, men han er stadig ked af det.. Han og moren har ikke været sammen siden starten af graviditeten.
Selv går jeg meget op i at faren til mit fremtids-barn er så klar på det som det er muligt, så derfor beskytter jeg mig.
Der skete så et uheld for mange år siden (gummiet sprang), og jeg har ikke et eneste sekund fortrudt aborten.
Håber alt flasker sig for ts..
apr 2009
apr 2009
apr 2009
jul 2008
Men jeg vil håbe i kan finde ud af det og blive enige.. men tænk jer godt om.
Min fornemmelse siger at du vil beholde den lille, men så må du også være forberedt på at hvis han stadig ikke vil ha den lille, så blir du nok alenemor.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
jun 2011
apr 2009
jun 2011
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 21 Svar: 395
Hvilken type prævention smed i egentlig ? Gummi ? P-piller? eller.. ?
apr 2009
apr 2009
apr 2009
kæresten vil ikke have barnet