stakkels kæresten. :) {{forumTopicSubject}}
vi har et lille problem med at jonathan nogle gange ikke vil sove. og jeg synes at min kæreste skal ha lov til at gøre det, så jeg kan få lidt fri når jeg har ammet jonathan.
men åååh... det er så synd for min kæreste, for selvom han prøver alt så græder jonathan bare grænseløst. i går og i dag har han stået i over en halv time og trøstet ham. men intet virkede.
men så snart jeg træder til og gør akkurat det samme, fx at give sutten så tager jonathan imod den.
i dag kom kæresten så og sagde "han kan bedre lide dig" - årh det sårede mig nu lidt. for det er så dejligt at han prøver. men jeg er jo sammen med jonathan hver dag så det er klart jeg kender de små tricks bedre jo.
nogen der kender til det samme`?
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
sys oz det er lidt synd, men ja jeg er oz sammen med sønnen mest af os
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.581
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 231 Svar: 1.263
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 22 Svar: 804
Efter jeg begyndte at arbejde igen, på aftenhold, blev hun fars pige fordi han gik hjemme med hende i hverdagene. Han stod for alt! Det eneste jeg gjorde var at hente hende i DP..
Nu er jeg så blevet fyret og går hjemme igen, og det er hun så ved at vænne sig til stille og rolig, har kun været ledig siden torsdag så det er ikke så længe igen, men hun er begyndt at ville mere over til mig igen, og det er mor som skal trøste, bade osv osv...
Jeg håber så at hun denne gang bliver lige glad for os begge to.. hehe
Men jeg håber at det beroliger dig lidt..
stakkels kæresten. :)